natarbejde og vil gerne have flere børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej Herinde!!!

jeg er så heldig at jeg er kommet i arbejde igen fra på mandag, og hvor er det bare skønt i disse tider.

problemet er at jeg starter på skiftehold også skal jeg på fast nat, hvilket fungere super godt for mig, men problemet er at jeg rigtig gerne vil have et barn.

og jeg synes jeg har hørt det ikke er så super sundt at arbejde om natten som gravid og nogle der har haft aborter pga af det.

og det vil jeg ikke risikere, men på den anden side vil jeg jo os være ked af at miste mit arbejde igen nu når jeg endelig har fået et.

hvad ville i gøre hvis i stod i mit sted..jeg er jo ikke garvid endnu, men vi forsøger.

håber i kan hjælpe mig. TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

klmf

Vi har lige nu 4 gravide med nattevagter og de har ikke aborteret Tror det er noget med at blive gravid og så tage den derfra - lytte godt til sin krop og evt. snakke med sin leder om at få dagarbejde indtil fødslen. De vil vel hellere have en medarbejder mere om dagen end en sygemelding

Så skynd du dig at blive gravid

Anmeld

23. februar 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Hej Herinde!!!

jeg er så heldig at jeg er kommet i arbejde igen fra på mandag, og hvor er det bare skønt i disse tider.

problemet er at jeg starter på skiftehold også skal jeg på fast nat, hvilket fungere super godt for mig, men problemet er at jeg rigtig gerne vil have et barn.

og jeg synes jeg har hørt det ikke er så super sundt at arbejde om natten som gravid og nogle der har haft aborter pga af det.

og det vil jeg ikke risikere, men på den anden side vil jeg jo os være ked af at miste mit arbejde igen nu når jeg endelig har fået et.

hvad ville i gøre hvis i stod i mit sted..jeg er jo ikke garvid endnu, men vi forsøger.

håber i kan hjælpe mig. TAK

jeg har ikke meget forstand på det, men tror vist at det usundeste for kroppen ikke er selve nattearbejdet, men skiftende døgnrytmer... så hvis du arbejder fast nat og ikke får byttet helt rundt på det i weekenderne så skulle det ikke være nær så usundt

Jeg har dog aldrig hørt det med aborter men tværtimod at levealderen falder når man har skiftende døgnrytmer fordi det er så hårdt for kroppen

Anmeld

23. februar 2012

GønskE

Grunden til man siger det ikke er sundt, er fordi, man vænner rundt på døgnet, altså nat og dag.. vågen om natten og sover om dagen, og det er ikke særlig sundt for fosteret.. Er sikker på det kan lade sig gøre, men det skulle ikke være særlig godt for den lille i maven.. det kan stresse osv.

læs linket: http://www.socialpaedagogen.dk/da/Arkiv/2005/02-2005/Arbejdsmiljoe%20Gravide%20boer%20undgaa%20fast%20natarbejde.aspx

Anmeld

23. februar 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg blev gravid med min søn hvor jeg havde fast natarbejde, der var ingen problemer med det. Jeg tror det er hårdt for kroppen hvis man har skiftene arbejdstider

Anmeld

23. februar 2012

Muffinmus

jeg havde natttevagter og min læge sagde at abortrisikoen blev øget med 12 %...så da jeg blev gravid sagde jeg at det var slut med nattevagter da jeg tidligere havde mistet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.