aj piger altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

Loggidut

im off to bed!

jeg kan simpelthen ikke holde mig vågen mere....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

nat nat piger

knus fra sloggi, nu i bedstemor-mode!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

linemus

Godnat besse. Vi kan jo kalde dig farmor så, når nu grynt er mormoren

Sov godt.

Anmeld

24. marts 2009

ka li ja

Godnat besse. Vi kan jo kalde dig farmor så, når nu grynt er mormoren

Sov godt.

rofl!!! farmor!! lol lol

godnat farmor, kan du sove godt jeg vil snart i skuret.
og så skal vi jo huske californication ti i elleve

Anmeld

24. marts 2009

linemus

ka li ja skriver:

rofl!!! farmor!! lol lol

godnat farmor, kan du sove godt jeg vil sart i skuret.
og så skal vi jo huske californication ti i elleve

Æj, her er det bare totalt optage-uge, fordi Kasper arbejder. Og vi ser noget næsten hver dag, så vi får travlt på fredag, hvor der så oven i er x-factor. Men så har jeg jo ikke noget at se, når vi skal se det sammen (sidder alligevel også her hele aftenen). Gider heller ikke se noget, når jeg ikke kan snolde. Synes det er røv, at han altid er på arbejde om aftenen (bortset fra at han har været så meget syg, men så har jeg jo også vænnet mig til at have ham hjemme).

- Line Brokmås

Anmeld

24. marts 2009

ka li ja

linemus skriver:

Æj, her er det bare totalt optage-uge, fordi Kasper arbejder. Og vi ser noget næsten hver dag, så vi får travlt på fredag, hvor der så oven i er x-factor. Men så har jeg jo ikke noget at se, når vi skal se det sammen (sidder alligevel også her hele aftenen). Gider heller ikke se noget, når jeg ikke kan snolde. Synes det er røv, at han altid er på arbejde om aftenen (bortset fra at han har været så meget syg, men så har jeg jo også vænnet mig til at have ham hjemme).

- Line Brokmås

haha hvad er optage uge??'
optager i alt det interessante i løbet af ugen og så ser i det sammen om fredagen?? det hele??
jeg SKAL se californication! det er min total yndlingsserie, efter DH selvfølgelig
genudseldelsen kommer lidt over 1 søndag nat, så der får jeg den i hvert fald sjældent set. og vi kan ikke optage!!

brokmås! kan du ikke lave sådan en frugt/A38 smoothie?

Anmeld

24. marts 2009

linemus

ka li ja skriver:

haha hvad er optage uge??'
optager i alt det interessante i løbet af ugen og så ser i det sammen om fredagen?? det hele??
jeg SKAL se californication! det er min total yndlingsserie, efter DH selvfølgelig
genudseldelsen kommer lidt over 1 søndag nat, så der får jeg den i hvert fald sjældent set. og vi kan ikke optage!!

brokmås! kan du ikke lave sådan en frugt/A38 smoothie?

Jo, men det gider jeg ikke

Vi følger med i nogle serier fast, og når han så skal arbejde, må vi jo optage det og se det, når han har fridage. Tror ikke lige vi når at se det hele fredag, men så lørdag. Nej, det er ganske fast, hvad vi optager - udover det ser vi ikke ret meget fjernsyn (ser films i stedet).

Anmeld

24. marts 2009

ka li ja

ahhh nej og jeg kan godt se det ikke er fedt at skule se det hele 2 gange
ellers må du la manden se det alene på lørdag og ta dig en lur der så

Anmeld

24. marts 2009

linemus

Ja, det kunne jeg nok også godt trænge til. Plejer at gøre det alligevel Men det er nu lidt hyggeligere/sjovere at se det sammen.

Anmeld

24. marts 2009

linemus

Jeg har også DH og ER, som er mine egne

Anmeld

24. marts 2009

ka li ja

linemus skriver:

Ja, det kunne jeg nok også godt trænge til. Plejer at gøre det alligevel Men det er nu lidt hyggeligere/sjovere at se det sammen.

jamen det ville da være optimalt hvis du havde set det. for det er vel mest bare hyggen at være sammen ikke han lægger sgu ikke mærke til om du sover. lol. medmindre du snorker herre meget. men det kan jeg ikke huske du gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.