Barnevogn - Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

lio

I Danmarks børn, der er de lidt billigere end Ønske Børn og Baby Sam.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

babymus77

Jeg købte en brugt... Den havde været anvendt ganske lidt da barnet ikke ville sove ude... Og der er ikke en rids!!! Selv hjulene er som nye... Kig godt og længe så finder du den rette:-)) jeg fik alt for 4000..... Så du ka være heldig!!!!

Anmeld

23. februar 2012

vitapigen

Nadja+Baby+2012 skriver:

Ja, den har vi os haft oppe og vende, men der mangler lidt udstyr sys jeg. Der er ikke ventilation og bunden er af træ, og ikke så noget ventilationshalløj.. Så det er lidt det den falder på sys jeg. Men hvis jeg ikke finder noget billigere, så bliver det nok den.. Den koster trods alt kun 6000 kr. i forhold til..

Jeg bruger ikke det der ventilation til noget andet end at jeg putter babyalarmen derop i. Og den i bunden bruger jeg heller ikke, så jeg kunne sagtens nøjes med en Big City

Anmeld

23. februar 2012

Emily2012<3

chael skriver:

Ej, da ikke brugte madresser

Yiaiks, mine børn skal ikke ligge hverken med brugte dyner eller madresser.

Resten kan man sagtens købe brugt, men ikke lige med det

Det jeg mener med brugte madrasser er hvis der er nogen der har købt og kun har brugt dem meget kort tid i liften.

Jeg vil da ærligt indrømme at jeg har købt en billig brugt helsemadras til liften.. 

Men nej dyner snakkede jeg altså heller ikke om..

Anmeld

24. februar 2012

Nadja+Baby+2012

Hejsa.. 1000 tak for alle Jeres svar og input... Tror jeg vælger den der Big City.. den eneste forskel jeg kan finde er det der ventilations halløj, og alle dem jeg har talt med, fortæller at det brugte de slet ikke.. Så jeg regner med at det bliver den..

Jeg har været inde og kigge lidt på brugte vogne, og synes ikke rigtig noget tiltaler mig

Men tak for hjælpen igen

Anmeld

24. februar 2012

Dutti

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hejsa. Nu sidder jeg skal snart til at vælge en barnevogn som jeg gerne vil have, og var i Ønske Børn i går.

Her ser jeg en Emmaljunga Big Star Supreme. Prisen på den er 6400 kr. og det er UDEN en lift, madras etc. Kender i nogle steder hvor man evt. kunne få den noget billigere??

Jeg har en brugt til salg der har været brugt halvandet år dog uden lift, men de koster ikke al verden brugt ..

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hejsa. Nu sidder jeg skal snart til at vælge en barnevogn som jeg gerne vil have, og var i Ønske Børn i går.

Her ser jeg en Emmaljunga Big Star Supreme. Prisen på den er 6400 kr. og det er UDEN en lift, madras etc. Kender i nogle steder hvor man evt. kunne få den noget billigere??

Spar liften væk og køb istedet en voksipose. Mange steder yder de desuden rabat, hvis man spørger 

Anmeld

24. februar 2012

Mor til L&S

Vi har Big City og er super glade for den

Anmeld

24. februar 2012

Pigent

Nadja+Baby+2012 skriver:

Tror Emmaljunga bliver svært at finde på tilbud, ved at Ønskebørn i Kolding eller Vejle tror jeg det var havde dem tilbud på et tidspunk her i starten af året  Det var noget jeg så i en avis, men det er altså et stykke tid siden. 

Du kan sagtens finde en på dba som er i rigtig god stand. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.