Barnevogn - Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.312 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Nadja+Baby+2012

Hejsa. Nu sidder jeg skal snart til at vælge en barnevogn som jeg gerne vil have, og var i Ønske Børn i går.

Her ser jeg en Emmaljunga Big Star Supreme. Prisen på den er 6400 kr. og det er UDEN en lift, madras etc. Kender i nogle steder hvor man evt. kunne få den noget billigere??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

lycly

Så tror jeg du skal kigge efter en brugt . Alternativt kan du jo købe vognen fra ny, og så lift osv brugt. Liften bruger man jo ikke længe, da de hurtigt bliver for store

Anmeld

23. februar 2012

mkb123

muligheden er også at vælge en big city i denne her er der lift med i prisen.

http://www.babysam.dk/big-city-black-2012

Anmeld

23. februar 2012

Nadja+Baby+2012

LunaLykke skriver:

Så tror jeg du skal kigge efter en brugt . Alternativt kan du jo købe vognen fra ny, og så lift osv brugt. Liften bruger man jo ikke længe, da de hurtigt bliver for store

Ja, det er selvfølgelig rigtig - den må jeg lige prøve at kigge efter :-)

Anmeld

23. februar 2012

Nadja+Baby+2012

mkb123 skriver:

muligheden er også at vælge en big city i denne her er der lift med i prisen.

http://www.babysam.dk/big-city-black-2012

Ja, den har vi os haft oppe og vende, men der mangler lidt udstyr sys jeg. Der er ikke ventilation og bunden er af træ, og ikke så noget ventilationshalløj.. Så det er lidt det den falder på sys jeg. Men hvis jeg ikke finder noget billigere, så bliver det nok den.. Den koster trods alt kun 6000 kr. i forhold til..

Anmeld

23. februar 2012

betina

Kender ikke nogen steder du kan få den billig - Men vil ikke råde dig til at gå på kompromis med barnevognen - Vi gjorde den fejl at købe en Basson, og hvilken skod vogn!! - Ville ønske at vi havde ofret det flere penge og købt en Emmaljunga.. Måske det ikke har så meget at sige når dem du kigger på begge er Emmaljunga

Anmeld

23. februar 2012

Trine89

Vi har Big City, og vi ELSKER den.. Man mærker ikke at den ikke har det der ventilation, og det at den har træbund er heller ikke noget som gør den dårligere overhovedet.. Det er virkelig en lækker vogn. Kan uden tvivl anbefale den.. 

Håber i finder den vogn i gerne vil have. 

Anmeld

23. februar 2012

Emily2012<3

Vi har købt en sprit ny emmaljunga big star uniq i ønskebørn - og vi gav (mener det var) 8448 kr for den INKL lift og uniq stel og så fik vi pusletasken gratis da selve vognen havde et lille hul i noget inderstof..

Jeg vil råde dig til at købe lift samt madrasser og andre ting brugt, for det løber hurtigt op hvis du skal have det hele fra ny..

Anmeld

23. februar 2012

chael

Emily2012<3 skriver:

Vi har købt en sprit ny emmaljunga big star uniq i ønskebørn - og vi gav (mener det var) 8448 kr for den INKL lift og uniq stel og så fik vi pusletasken gratis da selve vognen havde et lille hul i noget inderstof..

Jeg vil råde dig til at købe lift samt madrasser og andre ting brugt, for det løber hurtigt op hvis du skal have det hele fra ny..

Ej, da ikke brugte madresser

Yiaiks, mine børn skal ikke ligge hverken med brugte dyner eller madresser.

Resten kan man sagtens købe brugt, men ikke lige med det

Anmeld

23. februar 2012

quindelist

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hejsa. Nu sidder jeg skal snart til at vælge en barnevogn som jeg gerne vil have, og var i Ønske Børn i går.

Her ser jeg en Emmaljunga Big Star Supreme. Prisen på den er 6400 kr. og det er UDEN en lift, madras etc. Kender i nogle steder hvor man evt. kunne få den noget billigere??

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor -men jeg kan anbefale Danmarks Børn i Hvidovre -de har vist også en afdeling på Amager.

De har nogle rigtig gode pakketilbud og er konsekvent billigere end de store kæder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.