Anonym skriver:
Jeg kan snart ikke holde til det mere. Har nu tabt endnu en gang. Hvorfor kan det dog ikke bare lykkes. Normal vis blir jeg gravid bare man kigger på mig men denne gang taber jeg bare det ene efter det andet.
Det sgu til at 

Hvorfor skal det være så svært. Giver snart op.
Åhh, hvor jeg dog bare kender din situation. Og det gør mig virkelig ondt at du skal opleve den smerte det fører med sig! 
Jeg har selv en datter fra oktober 2009 - og i sommers 2011 besluttede vi at det var tid til at prøve at få nummer 2. Det lykkedes da også temmelig hurtig, jeg var gravid indenfor første måned, i uge 5+6 gik det dog galt, og jeg mistede fostret. Jeg var nu egentlig okay med det, for havde bestemt ikke troet det ville gå så stærkt.! I september 3 måneder efter SA, testede jeg positiv igen, men tabte igen i uge 6! Det opsøgte jeg min læge, som sendte mig videre til en speciallæge/gynækolog - ALT var fint, intet unormalt og ingenting at sige om hvorfor det var svært for mg at holde på fostret! Gynækologen besluttede at næste gang jeg havde en positiv G-test, skulle jeg ha noget tilskud af "progesteron" som skulle kunne styrke mine slimhinder, og dermed give mig større mulighed for at holde på fostret. (Du kan evt google det) i december testede jeg positiv, og startede med at tage et dagligt tilskud progesteron, i 4 uger. Nu sidder jeg her i dag i uge 13+3 og har lige været til NF scanning, hvor alt var rigtig fint! Så hold modet oppe, det skal nok ske for dig, selvom det er frustrerende lige nu. Tal evt med din læge om "progesteron tilskud" Jeg har hørt mange succes historier med netop dette... masser af krammer til dig! 

Anmeld