Mistede endnu en gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

tabra

Anonym skriver:

Jeg kan snart ikke holde til det mere. Har nu tabt endnu en gang. Hvorfor kan det dog ikke bare lykkes. Normal vis blir jeg gravid bare man kigger på mig men denne gang taber jeg bare det ene efter det andet.

Det sgu til at

Hvorfor skal det være så svært. Giver snart op.

Ville ikke forlade tråden uden at give dig et meget stort og varmt

Kan kun forestille mig din frustation og hvor deprimerende det må være... Sender en masse positive, kærlige og varme tanker og håber på det bedste for dig/jer i fremtiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg kan snart ikke holde til det mere. Har nu tabt endnu en gang. Hvorfor kan det dog ikke bare lykkes. Normal vis blir jeg gravid bare man kigger på mig men denne gang taber jeg bare det ene efter det andet.

Det sgu til at

Fra en der ved hvordan du har det 

Som en af pigerne har skrevet i tråden kan man danne blodpropper i moderkagen.. Jeg er i behandling med hjertemagnyl lige nu for at undgå det. Jeg synes du skal blive henvist til en Gynækolog så hun kan begynde at følge dig tæt.. 

Anmeld

23. februar 2012

foto på lærred

Til dig. Hvis du ikke er blevet undersøgt for for lav stofskifte så prøv evt også det.

Anmeld

23. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Det sgu til at

det er jeg rigtig ked af! har desværre ingen gode råd, ville blot give dig en

Anmeld

23. februar 2012

Bellas Mor

Kæmpe kram og masser af tanker herfra... Håber det lykkes for jer næste gang. Masser af  herfra og nogle krydset fingre..

Anmeld

23. februar 2012

l.kjoeller

23. februar 2012

JH12

Kæmpe ..

Jeg håber snart heldet kan være med dig!

Anmeld

23. februar 2012

Vinker

Åh nej hvor er det bare tragisk at det sker så mange gange for dig Det er da slet ikke til at bærer. Kan godt forstå du er ved at give op for puha det må være hårdt hver gang at finde ud af man er gravid og så for at miste den igen..... det gør mig så ondt at høre

Jeg håber INDELIGT at det snart lykkes jer at få et barn mere

Sender dig de kærligste knus og tanker - ville ønske der var noget jeg kunne gøre.

Anmeld

23. februar 2012

Malli

Anonym skriver:

Det sgu til at

Åhh, hvor jeg dog bare kender din situation. Og det gør mig virkelig ondt at du skal opleve den smerte det  fører med sig! 

Jeg har selv en datter fra oktober 2009 - og i sommers 2011 besluttede vi at det var tid til at prøve at få nummer 2. Det lykkedes da også temmelig hurtig, jeg var gravid indenfor første måned, i uge 5+6 gik det dog galt, og jeg mistede fostret. Jeg var nu egentlig okay med det, for havde bestemt ikke troet det ville gå så stærkt.! I september 3 måneder efter SA, testede jeg positiv igen, men tabte igen i uge 6! Det opsøgte jeg min læge, som sendte mig videre til en speciallæge/gynækolog - ALT var fint, intet unormalt og ingenting at sige om hvorfor det var svært for mg at holde på fostret! Gynækologen besluttede at næste gang jeg havde en positiv G-test, skulle jeg ha noget tilskud af "progesteron" som skulle kunne styrke mine slimhinder, og dermed give mig større mulighed for at holde på fostret. (Du kan evt google det) i december testede jeg positiv, og startede med at tage et dagligt tilskud progesteron, i 4 uger. Nu sidder jeg her i dag i uge 13+3 og har lige været til NF scanning, hvor alt var rigtig fint! Så hold modet oppe, det skal nok ske for dig, selvom det er frustrerende lige nu. Tal evt med din læge om "progesteron tilskud" Jeg har hørt mange succes historier med netop dette... masser af krammer til dig! 

Anmeld

23. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Det sgu til at

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.