Mistede endnu en gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg kan snart ikke holde til det mere. Har nu tabt endnu en gang. Hvorfor kan det dog ikke bare lykkes. Normal vis blir jeg gravid bare man kigger på mig men denne gang taber jeg bare det ene efter det andet.

Det sgu til at

Hvorfor skal det være så svært. Giver snart op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

mortilnoahogmelina

Stort kram til dig .

Hvor mange gange har du tabt ?? Og er du evt blevet undersøgt for om der er en grund til du ikk kan holde på det ??
Det gør mig virkelig ondt ..

Anmeld

23. februar 2012

celkt

først et

sådan som jeg læser det, har du fået et barn i forvejen. Hvis du nu i andet forsøg har gentagne aborter, det vil sige 3+, så skal du gå til lægen. Jeg ved ikke så meget om det, men jeg mener, der er noget med at du kan have dannet antistoffer med fostre med anden blodtype end du selv, og det kan være årsagen.

jeg håber snart det går bedre.

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Stort kram til dig .

Hvor mange gange har du tabt ?? Og er du evt blevet undersøgt for om der er en grund til du ikk kan holde på det ??
Det gør mig virkelig ondt ..

Jeg er blevet undersøgt der er intet i vejen for at min krop ikke skulle ku holde på det. Det er bare så

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

først et

sådan som jeg læser det, har du fået et barn i forvejen. Hvis du nu i andet forsøg har gentagne aborter, det vil sige 3+, så skal du gå til lægen. Jeg ved ikke så meget om det, men jeg mener, der er noget med at du kan have dannet antistoffer med fostre med anden blodtype end du selv, og det kan være årsagen.

jeg håber snart det går bedre.

Var i forbindelse med lægen sidst jeg tabte og blev undersøgt og alt. Og der skulle ikke være noget i vejen. Men syns godt nok det er svært når min krop ikke vil holde på det. Blir vred på min krop og meget ked af det.

Anmeld

23. februar 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Jeg er blevet undersøgt der er intet i vejen for at min krop ikke skulle ku holde på det. Det er bare så

Hmm .

Jeg tror jeg endnu engang ville kontakte lægen og bede dem undersøge mig mere grundigt hvis jeg var dig .

For der må være en årsag . Taber du inden for en hvis uge altså inde for de første 6-8 uger feks eller er det meget spredt ud ??

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Hmm .

Jeg tror jeg endnu engang ville kontakte lægen og bede dem undersøge mig mere grundigt hvis jeg var dig .

For der må være en årsag . Taber du inden for en hvis uge altså inde for de første 6-8 uger feks eller er det meget spredt ud ??

Har lige ringet til lægen. Jeg taber altid fra uge ca 5 og frem til uge 10. Er bare så ked af det. Syns det er utroligt min krop ikke bare kan passe på det.

Anmeld

23. februar 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Har lige ringet til lægen. Jeg taber altid fra uge ca 5 og frem til uge 10. Er bare så ked af det. Syns det er utroligt min krop ikke bare kan passe på det.

Det kan jeg virkelig godt forstå .
Det er heller ikk fair at den ikk kan det.

Jeg tænker lidt om du måske er en af dem som danner blodpropper når du er gravid i moderkagen og derfor Taber .
Det kender jeg en der gjorder og hin har tabt to gange og er nu gravid igen . Første gang var hun helt henne i uge 22 men barnet var dødt fordi det ikk fik nærring . Andet gang var omkring ige 10..

Anmeld

23. februar 2012

FruK

Mange tanker til dig.  

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Mange tanker til dig.  

Takker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.