My Days - App til din smartphone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Jonatansmor

Min lillesøster gjorde mig opmærksom på den app der hedder "My Days"

Det er en sporing af din ægløsningsdage, oversigt over hvornår du har haft sidste periode, sex sidste gang, spist p-pille.

OG så er der den funktion med de gule dage, der hvor vi har vores ægløsning. Tænkte den var smart til alle jer der er på jagt efter guld i maven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

UnderCover37

Den har jeg ikke prøvet men bruger derimod lige pt. Period Diary som kan det samme men jeg er nu glad for den.

Har brugt den i 6-8 måneder og jeg synes den er god til at holde styr på de forskellige ting + den kan indstilles efter behov altså når cyklus skifter m.v

Men vil da lige tjekke den anden ud, måske den er bedre! 

Anmeld

23. februar 2012

Jonatansmor

UnderCover34 skriver:

Den har jeg ikke prøvet men bruger derimod lige pt. Period Diary som kan det samme men jeg er nu glad for den.

Har brugt den i 6-8 måneder og jeg synes den er god til at holde styr på de forskellige ting + den kan indstilles efter behov altså når cyklus skifter m.v

Men vil da lige tjekke den anden ud, måske den er bedre! 

Aha - det er altså helt nyt univers med de der apps. Som da man fik en commodore 64'er i hånden der tilbage i slut 1980'erne, fatter man ikke en brik

Anmeld

23. februar 2012

UnderCover37

Jonatansmor skriver:

Aha - det er altså helt nyt univers med de der apps. Som da man fik en commodore 64'er i hånden der tilbage i slut 1980'erne, fatter man ikke en brik

Det er skide smart er det 

Jeg lavede en søgning på markedet og fandt den jeg har nu - der er uanede muligheder!

Lad os håbe den kan være til god hjælp!

Anmeld

3. marts 2012

BabyMiracle <3

vil lige oppe denne tråd, da jeg uden tvivl synes det er den bedste app jeg nogensinde har haft, har brugt den i 1 år ca

Anmeld

7. marts 2012

FrkLarsen

Jonatansmor skriver:

Min lillesøster gjorde mig opmærksom på den app der hedder "My Days"

Det er en sporing af din ægløsningsdage, oversigt over hvornår du har haft sidste periode, sex sidste gang, spist p-pille.

OG så er der den funktion med de gule dage, der hvor vi har vores ægløsning. Tænkte den var smart til alle jer der er på jagt efter guld i maven?

Det må da prøves 

Anmeld

7. marts 2012

grinny

Jeg kunne godt tænke mig en som man kan ændre alt i, ved i om det findes? Dem jeg har afprøvet, der kan man ikke ændre ægløsnings tidspunktet og min ÆL er bare ikke som den siger!

Anmeld

8. marts 2012

Jonatansmor

grinny skriver:

Jeg kunne godt tænke mig en som man kan ændre alt i, ved i om det findes? Dem jeg har afprøvet, der kan man ikke ændre ægløsnings tidspunktet og min ÆL er bare ikke som den siger!

tror du ikke det er fordi du skal ændre i din cyklus? Så der enten er flere eller færre dage mellem menstruationerne?

Det kan du gøre i "My days" ihvertfald, ved at trykke menu-knappen frem

Anmeld

8. marts 2012

grinny

Jonatansmor skriver:

tror du ikke det er fordi du skal ændre i din cyklus? Så der enten er flere eller færre dage mellem menstruationerne?

Det kan du gøre i "My days" ihvertfald, ved at trykke menu-knappen frem

Nej, cykluslængde og menstruationslængden er ændret, men min ÆL er ikke på det tidspunkt den siger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.