Hej med jer. 
Jeg er bare lidt nysgerrig efter at vide hvornår det er okay at blive gravid? Jeg tænker lidt på:
- Hvor længe skal man have været sammen?
- Hvordan skal ens økonomiske tilstand se ud?
- Hvordan skal ens forhold fungere?
- Osv.
Jeg er 23 år, godt igang med uddannelse (ca. 1,5 år igen), forlovet med en fantastisk mand, som er 25 år og har job. Vores forhold er rigtigt godt - vi har haft meget få skænderier (nok omkring 3 stk), dog nogle diskussioner, men de skal jo til. Vi har været sammen i snart 2 år og ser begge to os være sammen resten af vores dage.
Jeg vil ikke have børn lige nu, da jeg gerne vil være uddannet først. Jeg synes dog det ville være en god idé at få et barn inden jeg får et job, fordi mange arbejdsgivere ved at hvis man ikke har børn vil man snart få det og så skal da ansætte en, som snart går på barsel - det er hvad jeg har hørt. 
Men det der "spøger" i mit hovede er, at vi kun har været sammen i næsten 2 år, og når jeg er færdig med min uddannelse har vi været sammen i ca. 3 år. Vi hungrer begge efter at få børn sammen og snakker faktisk tit om det.
Men er vi helt forkert på den? Er det for tidligt og er det dumt at få et barn inden man har fået et fast job? Eller spiller de to ting ikke ind? Kommer det an på om man er klar til det og hvordan man har det sammen? Jeg er i vildrede. 
Håber på svar.
Mvh. 
Anmeld