Vildt...!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

FruK

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Valle81

FruK skriver:

Jeg oprettede mig herinde for nyligt i forventning om, at vi skulle til at i gang med diverse undersøgelser og måske behandling.

Jeg er gået en enkelt dag over tiden og købte to tests i dag, da vi skal i byen i weekenden, så jeg tænkte bare at jeg ville teste inden da, for at se, om jeg ni skulle holde mig fra sprutten.

Min mand syntes lige så godt, at jeg kunne tage den ene test med det samme, så det gjorde jeg - men var fuldstændig sikker på, at den ville være negativ... men...

Der er TO streger!!!!! 

Hjertelig tillykke:0) håber du får en fantastisk graviditet og glæder mig til at se resultat om små ni måneder:0)

Anmeld

23. februar 2012

tabra

FruK skriver:

Jeg oprettede mig herinde for nyligt i forventning om, at vi skulle til at i gang med diverse undersøgelser og måske behandling.

Jeg er gået en enkelt dag over tiden og købte to tests i dag, da vi skal i byen i weekenden, så jeg tænkte bare at jeg ville teste inden da, for at se, om jeg ni skulle holde mig fra sprutten.

Min mand syntes lige så godt, at jeg kunne tage den ene test med det samme, så det gjorde jeg - men var fuldstændig sikker på, at den ville være negativ... men...

Der er TO streger!!!!! 

Aii, hvor dejligt for jer

Kæmpe stort tillykke og held og lykke med den lille spire i mavsen

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

FruK skriver:

Der er TO streger!!!!! 

Kæmpe tillykke med det Stort ikke at skulle igennem behandling alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.