Vildt...!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

FruK

Jeg oprettede mig herinde for nyligt i forventning om, at vi skulle til at i gang med diverse undersøgelser og måske behandling.

Jeg er gået en enkelt dag over tiden og købte to tests i dag, da vi skal i byen i weekenden, så jeg tænkte bare at jeg ville teste inden da, for at se, om jeg ni skulle holde mig fra sprutten.

Min mand syntes lige så godt, at jeg kunne tage den ene test med det samme, så det gjorde jeg - men var fuldstændig sikker på, at den ville være negativ... men...

Der er TO streger!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

FruK

Hov... undskylder den der store boks. Ved ikke hvad jeg lavede på tlf, og kan ikke finde ud af at slette den.

Anmeld

22. februar 2012

LR85

Kæmpe stort tillykke. Det må være en dejlig overraskelse og lettelse. 

Hvorfor troede i a i skulle behandlinger og undersøgelser igennem?

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

VILDT:.

Stort'stort tillykke.

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Stort tillykke 

Anmeld

22. februar 2012

l.kjoeller

stort tillykke . hvor dejligt for jer

Anmeld

22. februar 2012

FruK

Vi har kun været i gang i et halvt års tid, men på grund af at vi ikke er helt unge - begge snart 38 - mente lægen, at vi lige så godt kunne gå igang nu. Manden skulle have tjekket in sæd i næste uge, og jeg skulle have lavet sådan en scanning af æggestokke osv.

Da jeg blev gravid med min søn for næsten 10 år siden, skete det med det samme. Men jeg er jo blevet ældre, og min mand har ingen børn. Så vi vidtse ikke, om vi kunne sammen.

Anmeld

22. februar 2012

FruK

Og tusind tak!!!

Anmeld

22. februar 2012

Kay

weee stort tillykke

Anmeld

22. februar 2012

M (:

Stort tillykke med de l l 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.