Ømme dutter? AV!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

M&N

.. Jeg er nogle dage fra forventet test dag ( havde testdag d. 18 men min ÆL lå senere så den har rykket sig til d. 25 ) .. Idag siden imorges, har det stikket og spændt i mit ene bryst ( lige i dutten ) også lidt i den anden, men mest i venstre

Jeg har fået tydeligere blodåre, som jeg fik under sidste graviditet, som aldrig er gået helt væk, men synes det er blevet tydeligere de seneste dage og så har jeg end i mellem små hvide prikker rundt om, hvad betyder det ?

Testene er stadig negative Men der er nogle dage endnu,

Nogle som har prøvet lignende som så har vist sig at være gravide ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

.. Jeg er nogle dage fra forventet test dag ( havde testdag d. 18 men min ÆL lå senere så den har rykket sig til d. 25 ) .. Idag siden imorges, har det stikket og spændt i mit ene bryst ( lige i dutten ) også lidt i den anden, men mest i venstre

Jeg har fået tydeligere blodåre, som jeg fik under sidste graviditet, som aldrig er gået helt væk, men synes det er blevet tydeligere de seneste dage og så har jeg end i mellem små hvide prikker rundt om, hvad betyder det ?

Testene er stadig negative Men der er nogle dage endnu,

Nogle som har prøvet lignende som så har vist sig at være gravide ?

Ja da samme symptomer her.. nu er jeg 5+4 .. Og en helt vildt tydlig blodåre i venstre bryst  

Anmeld

22. februar 2012

M&N

Camillos skriver:

Ja da samme symptomer her.. nu er jeg 5+4 .. Og en helt vildt tydlig blodåre i venstre bryst  

Tillykke .. Har fulgt med fra sidelinjen, det er bare så dejligt for jer, nu har den bare at sidde fast derinde, du har da fortjent det efter alt det du har været igennem 

- Havde også tydelige blodåre sidste graviditet og tror jeg har 3-4 på hver bryst nu  Og små hvide knopper på hver dut  

... Så håber virkelig, vi har virkelig gjort alt for at ramme .. hver dag 

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

Tillykke .. Har fulgt med fra sidelinjen, det er bare så dejligt for jer, nu har den bare at sidde fast derinde, du har da fortjent det efter alt det du har været igennem 

- Havde også tydelige blodåre sidste graviditet og tror jeg har 3-4 på hver bryst nu  Og små hvide knopper på hver dut  

... Så håber virkelig, vi har virkelig gjort alt for at ramme .. hver dag 

sÅ BURDE DET ikke gå helt galt , vi havde kun 3 gange denne måned  og så var den der  

Tak skal du have ja jeg synes også det er stort vi måske snart kan se lykken i øjnene og producere en lille ønske baby!  fingre for dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.