Hvor hurtigt går det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Kofoed.

ekebiv skriver:

Du kan ikke få en medicinsk abort nå du er længere end 9+0 så der er kun kirurgisk abort tilbage.

Okay, jeg troede altid de ville prøve med den medicinske først, når man er under 12+0.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

ekebiv

Kofoed. skriver:

Okay, jeg troede altid de ville prøve med den medicinske først, når man er under 12+0.

Jeg havde en MA i december og fik kun lige lov til en medicinsk abort fordi fosteret var gået til da det var 8+6, havde jeg været 9+ havde jeg ikke fået lov og skulle også møde op fastende i tilfælde af at jeg var længere (jeg var reelt 10+5) for så havde der kun været kirurgisk abort. Jeg ved ikke hvorfor de skiller dér men jeg synes det var ret stort det der kom ud og jeg vil nødig bløde et foster der er ret meget større ud  

Anmeld

22. februar 2012

Kofoed.

ekebiv skriver:

Mi

Jeg havde en MA i december og fik kun lige lov til en medicinsk abort fordi fosteret var gået til da det var 8+6, havde jeg været 9+ havde jeg ikke fået lov og skulle også møde op fastende i tilfælde af at jeg var længere (jeg var reelt 10+5) for så havde der kun været kirurgisk abort. Jeg ved ikke hvorfor de skiller dér men jeg synes det var ret stort det der kom ud og jeg vil nødig bløde et foster der er ret meget større ud  

Min var 6+6 og længe stor nok for mig. Men ja, de bliver jo meget store deromkring, så kan godt forstå det.

Anmeld

22. februar 2012

ekebiv

Kofoed. skriver:

Min var 6+6 og længe stor nok for mig. Men ja, de bliver jo meget store deromkring, så kan godt forstå det.

ja det er ikke ligefrem en fed oplevelse

Anmeld

22. februar 2012

132319

Efter 9+0, skal man have en kirurgisk.

Jeg fik en 10+5 for 9 år siden (Både læge og jeg troede at jeg var max 7 uger henne) og der gik en uge fra jeg blev scannet, til jeg fik tid til aborten.

Ved ikke om det har ændret sig siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.