Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvis jeg nu ringer til lægen allerede imorgen, hvor lang tid går der så før man får en tid til abort??
Hvis jeg nu ringer til lægen allerede imorgen, hvor lang tid går der så før man får en tid til abort??
tror det kommer an på hvor langt du er henne - om det HASTER-HASTER eller ikke haster så meget.. men ved det ikk
Toshiba skriver: tror det kommer an på hvor langt du er henne - om det HASTER-HASTER eller ikke haster så meget.. men ved det ikk
Så vidt jeg ved skal man først ind og scannes for at lægerne er 100% på at man ikke er overskredet abortgrænsen, og så bliver det vidst et par dage derefter. Sådan gik det i hvert fald for en af mine veninder, men tror måske også det afhænger lidt af hvor i landet man bor
Min veninde fik en tid til lidt over en uge efter læge besøg. De skulle teste for nogle ting først, bla klamydia, før hun kunne få aborten udført
pemiro skriver: Min veninde fik en tid til lidt over en uge efter læge besøg. De skulle teste for nogle ting først, bla klamydia, før hun kunne få aborten udført
Kofoed. skriver: Underligt, da jeg fik min, fik jeg en scanning og et sæt piller jeg skulle tage da jeg kom hjem og det var det.
Underligt, da jeg fik min, fik jeg en scanning og et sæt piller jeg skulle tage da jeg kom hjem og det var det.
Det var da sjovt. Ved min veninde scannede de ikke da de ku se på livmoderstørrelsen at hun ikke var langt. Men tilgengæld måtte hun ikke få piller før testen for klamydia viste negativ, hvilket den gjorde med det samme.. Jeg forstod det heller ikke, sys det var underligt :/
pemiro skriver: Det var da sjovt. Ved min veninde scannede de ikke da de ku se på livmoderstørrelsen at hun ikke var langt. Men tilgengæld måtte hun ikke få piller før testen for klamydia viste negativ, hvilket den gjorde med det samme.. Jeg forstod det heller ikke, sys det var underligt :/
Du kan ikke få en medicinsk abort nå du er længere end 9+0 så der er kun kirurgisk abort tilbage.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128