Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby skriver: Ja ifølge alle mulige hjemmesider så er jeg nu 3+6. Mine bukser strammer og jeg har efterhånden en rund mave (3 barn så den er megastor allerede). Har haft let kvalme de sidste par dage, den ene aften kastede jeg op, har haft brystspændinger, murren i underlivet og føler mig oppustet. MEN KAN JEG TESTE POSTIVT??? Nej. Det var da ligegodt satans. Pardon my french
Ja ifølge alle mulige hjemmesider så er jeg nu 3+6. Mine bukser strammer og jeg har efterhånden en rund mave (3 barn så den er megastor allerede). Har haft let kvalme de sidste par dage, den ene aften kastede jeg op, har haft brystspændinger, murren i underlivet og føler mig oppustet. MEN KAN JEG TESTE POSTIVT??? Nej. Det var da ligegodt satans. Pardon my french
Det er sku da træls ! Du må være tålmodig
AalborgPigen skriver: Det er sku da træls ! Du må være tålmodig
Lullaby skriver: Ja det er svært når jeg kan se at den er der på min mave. Men kan ikke officelt sige at den er der før jeg kan stå med den der åndssvage test
Ja det er svært når jeg kan se at den er der på min mave. Men kan ikke officelt sige at den er der før jeg kan stå med den der åndssvage test
Kan du ikk teste med de der clearblue? Syntes alle herinde snakker om dem
Ja tålmodighed er en dyd for den er der, når du er så sikker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128