Ej come on

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Lullaby

Ja ifølge alle mulige hjemmesider så er jeg nu 3+6. Mine bukser strammer og jeg har efterhånden en rund mave (3 barn så den er megastor allerede). Har haft let kvalme de sidste par dage, den ene aften kastede jeg op, har haft brystspændinger, murren i underlivet og føler mig oppustet. MEN KAN JEG TESTE POSTIVT??? Nej. Det var da ligegodt satans. Pardon my french

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Muffin_girl

Lullaby skriver:

Ja ifølge alle mulige hjemmesider så er jeg nu 3+6. Mine bukser strammer og jeg har efterhånden en rund mave (3 barn så den er megastor allerede). Har haft let kvalme de sidste par dage, den ene aften kastede jeg op, har haft brystspændinger, murren i underlivet og føler mig oppustet. MEN KAN JEG TESTE POSTIVT??? Nej. Det var da ligegodt satans. Pardon my french

Det er sku da træls ! Du må være tålmodig

Anmeld

22. februar 2012

Lullaby

AalborgPigen skriver:

Det er sku da træls ! Du må være tålmodig

Ja det er svært når jeg kan se at den er der på min mave. Men kan ikke officelt sige at den er der før jeg kan stå med den der åndssvage test

Anmeld

22. februar 2012

Muffin_girl

Lullaby skriver:

Ja det er svært når jeg kan se at den er der på min mave. Men kan ikke officelt sige at den er der før jeg kan stå med den der åndssvage test

Kan du ikk teste med de der clearblue? Syntes alle herinde snakker om dem

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

Lullaby skriver:

Ja tålmodighed er en dyd  for den er der, når du er så sikker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.