Fuck jeg er nervøs. (ikke om børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

Plysbjørnen

I morgen tidlig skal jeg til møde med Medarbejderfonden på mit arbejde... Og ja økonomien skal blåtlægges for vildt fremmede mennesker som skal ende vende den for at finde ud af hvad der er op og ned på den.

Og ja behøver jeg at sige jeg er så nervøs for hvad de siger, har de nogen mulighed for at hjælpe os... Uheldigvis får jeg ikke svar i morgen for det skal lige vendes med hele bestyrelsen først...

Kort ridset op er vores økonomi lort, vi har tæt på 400000 i gæld (største delen fra kærestens tidligere forhold), vi har ikke bil og bor til leje...

Banken er ved at dø af grin når vi spørger om vi må låne bare 5 kr. vi har 5600 at leve for (dvs mad, bleer, vaskepulver, shampoo, alt simpelhen) tøj bliver købt hver 3. måned når der er børnepenge, af dem går der også 3000 kr ind på budget for at hjælpe med regninger... Så det er ved at være hårdt tiltrængt med lidt luft...

så bare i gider krydse fingre for mig i morgen...

Nå det var bare lige en gang sluder for slader fra mig... Tak fordi i gad læse med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Loggidut

Jammen Trold for pokker...

Hvad er det for et møde?
jeg er helt paf...hvis sådan et møde kan give dig lidt mere luft i økonomien, så har jeg krydset alt hvad der kan krydses!

Anmeld

24. marts 2009

Plysbjørnen

Danfoss Medarbejderfond

Danfoss Medarbejderfond er en social fond, der har til formål at yde hjælp i form af blandt andet personlig rådgivning og personlig økonomisk støtte.

Se linkene til venstre.

Fonden er omfattet af loven om tavshedspligt !

Det er meget kort hvad medarbejderfonden gør... Og ja jeg håber at de på en eller anden måde kan hjælpe os økonomisk, så vi får luft i økonomien så vi kan leve igen...

Hva enten det bliver i form af et billigt lån (lav afbetaling og ingen rente) eller hjælp til gældssannering til kai... Så er det mit bedste håb... Og ja det siger sig selv at jeg er bange for at de siger nej...

Anmeld

24. marts 2009

Loggidut

Trold skriver:

Det er meget kort hvad medarbejderfonden gør... Og ja jeg håber at de på en eller anden måde kan hjælpe os økonomisk, så vi får luft i økonomien så vi kan leve igen...

Hva enten det bliver i form af et billigt lån (lav afbetaling og ingen rente) eller hjælp til gældssannering til kai... Så er det mit bedste håb... Og ja det siger sig selv at jeg er bange for at de siger nej...

uha trold...den med gældssanæring er vist en omfattende en, man skal skylde utroligt mange penge væk, og så er der noget med man skal have forsøgt at komme ud af det, sådan helt seriøst...men er ikke sikker, kender bare et par stykker som har forsøgt sig med det.

Jeg håber virkelig de kan hjælpe jer, og hvor er det bare fedt i har den mulighed, det må virkelig være en gode for jer medarbejdere.
Lidt misundelse har jeg da nok, sådan et firma skal man sgu være glad for at tilhøre, det er ikke så tit de gider løfte en finger for nogen, nu om dage!

så rigtig mange gange pøj pøj med det.

Anmeld

24. marts 2009

Plysbjørnen

Det ved jeg godt det er... har kigget lidt på det og kan godt se at det er ret så omfattende... Men har ikke kunnet finde ud af hvor mange penge man skal skylde væk...

Kai skylder Nordea 240000 kr der til kommer alt det andet... Rent ud sagt jeg synes det er håbløst...

Men jo håber de kan hjælpe... de har da et par milliarder at låne ud af så kan de vel godt låne mig lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.