Et lille norsk pip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

Siber

Hej Tøser,
ja vi har altså stadigvæk ikke fået internet (jeg ved ikke lige hvad der sker her i Norge) Men vi har det stadigvæk godt!

Johanna er startet i BH, og det går godt. Ja hun hyler nåt man aflevere men det går hurtigt over, og hun har det godt, og er glad og frisk, som de siger i BH. Alma er også startet og det går bare rigtig godt, hun er så glad, og det er en fantastisk BH hun går i. Den glædelig nyhed er at Johanna har fået plads i samme BH som Alma til Aug. Hun skal så starte på ny, men vi vurdere at det er bedst at have dem samlet, også er hun hellere ikke samme sted som jeg skal arbejde!

Jeg starter på job på mandag den 30.3, jeg glæder mig rigtig meget, og er også spændt på det hele!

Jeg får trænet ca 3 gange i ugen, og det er jeg helt vildt stolt af. Troede ikke at de der træningscenterer fungede fro mig, men det gør det altså!

Vi har også talt om at få nr 3., men jeg tror ikke at der bliver en nr. 3. Vi har talt om at vi har det så godt os fire, og det er nu det er sjovt at tage ud med begge tøser, og alting er nemmere nu, og gider vi så skulle starte helt forfra? men men det kan jo være at det ændre sig om et par år! Men lige nu nej!

Mine forældre var på besøg for 14 dage siden og det var rigtig hyggeligt, de var her en uge. Den 4. 4 kommer svigerforældrene de bliver kun i 2½ dag, desværre og så vi får se hvor hyggeligt det bliver!

Vi har stadigvæk masser af sne, men der er varmegrader nu (ikke om natten) så sneen begynder at smelte, men det tager lang tid. Forleden dag skovlede jeg sne væk fra terassen og har siddet med næsen op i solen, pakket ind i skitøj - fantastisk!

Håber I havde en god fest hos Kalaha, tænkte på jer!

Næste weekend skal vi på ski weekend med Andreas arbejde, det skal nok blive gøj

Knus og mange tanker fra Siber

jeg prøver lige om jeg kan grave mig igennem indlæggende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Rasmine

FEDT at høre fra dig, Siwis!
Savner dig sgu helt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.