et mega dejligt brev, fik vi lige fra banken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

Loggidut

Vi fik jo lavet vores lån om da vi hang med røven i vandskorpen sidst i år 2008, der fik vi som nogen måske kan huske fik vi frigivet en masse penge, ved at skifte over fra det gamle lån, og til det banken kunne tilbyde os. Det kostede jo så lidt ekstra om måneden godt nok, men vi kunne blve siddende i huset.
ni fik vi så lige et brev ind ad døren, hvor i der stod at rente er faldet, og hvis vi laver om på lånet nu, kan vi spare 2000 kroner om måneden...WHAT?

shit jeg skal have fingrene i min bankdame, med det samme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Plysbjørnen

Ej hvor er det dejligt for jer... Jeg kan godt forstå at du skal have fat i din bank i en helvedes fart... Det ville jeg også gøre...

Anmeld

24. marts 2009

linemus

Fedt

Anmeld

24. marts 2009

Loggidut

hvad med i andre...kan det ikke betale sig for jer nu hvor renten er i bund?

måske skulle i lige tjekke det ud?

Anmeld

24. marts 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

hvad med i andre...kan det ikke betale sig for jer nu hvor renten er i bund?

måske skulle i lige tjekke det ud?

Jo det kunne det måske nok hvis jeg var husejer... Men det er jeg ikke... Og med hensyn til at ændre mit lån, ja så ville min bankrådgiver nok trille om af grin ved siden af stolen...

Anmeld

24. marts 2009

Rasmine

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fedt, 2000 er dælme mange penge.
Det er faktisk de penge, som gør at man liige kan nyde tilværelsen lidt ekstra.

Anmeld

24. marts 2009

Kaufie

Vi har også lige fået brev om at vi kan spare 1100 ved at omlægge lånet. Så jo, vi skal også lige en utur omkring bankmanden en af de nærmeste dage for lige at høre nærmere...

Anmeld

24. marts 2009

Loggidut

ja...og nu sidder manden sgu og siger han vil svinge ind forbi bankrådgiveren i morgen, og snakke med hende...så jeg skal slet ikke røre en finger!

Ja de to tusinde kan virkelig være med til at lave om på et par ting herhjemme, og det kommer helt bag på mig fordi det er så kort tid siden hun ordnede de skide huslån for os...

Men til alle jer med lån i huset, få det kigget igennem, renten er lav lige nu!

Anmeld

24. marts 2009

Loggidut

Kaufie skriver:

Vi har også lige fået brev om at vi kan spare 1100 ved at omlægge lånet. Så jo, vi skal også lige en utur omkring bankmanden en af de nærmeste dage for lige at høre nærmere...

HA HA... har i spar nord?

Anmeld

24. marts 2009

Kaufie

Loggidut skriver:

HA HA... har i spar nord?

jep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.