Kat til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. februar 2012

Louisiana

nettemor skriver:

Hvor er hun fin

Håber du finder et godt hjem til hende

Tak, sødeste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Hailiesmom11

Louisiana skriver:

Hun har det helt fint med hunde  - men hun skal jo nok lige lære jeres at kende, hvis det er  Du får da lige et par billeder jeg har taget 

OG!! Hun er god til, at fange mus!! 

Hun ser godt nok sød ud.. Vi har marker på alle sider + grise i stalden + masser af korn ovre i laden så det er li med masser af mus..
Jamen jeg kan jo høre kæresten hvad han siger til det og så kan jeg vende tilbage..
Det er i hvert fald et plus hun er neutraliseret da vi ikke vil have killinger (eller flere hundehvalpe )

Anmeld

22. februar 2012

Louisiana

Hailiesmom11 skriver:

Hun ser godt nok sød ud.. Vi har marker på alle sider + grise i stalden + masser af korn ovre i laden så det er li med masser af mus..
Jamen jeg kan jo høre kæresten hvad han siger til det og så kan jeg vende tilbage..
Det er i hvert fald et plus hun er neutraliseret da vi ikke vil have killinger (eller flere hundehvalpe )

Det lyder bare godt! Jeg  for han siger JA 

Anmeld

23. februar 2012

Louisiana

Hailiesmom11 skriver:

Har du fået talt med din bedre halvdel? 

Anmeld

23. februar 2012

Swerg

Hvor bor du ?? Hvor gammel er katten? Vi bor i et stort hus med udsigt over markerne .. Og vi har mus! Dem må hun gerne nuppe )

Anmeld

23. februar 2012

Hailiesmom11

Louisiana skriver:

Har du fået talt med din bedre halvdel? 

Han siger ingen kat

Anmeld

23. februar 2012

Louisiana

Lumti'lias skriver:

Hvor bor du ?? Hvor gammel er katten? Vi bor i et stort hus med udsigt over markerne .. Og vi har mus! Dem må hun gerne nuppe )

Hun bliver 2 år her til april, mener jeg det er - beklager min dårlige hukommelse 

Jeg bor på Als - hvor bor du?  Det lyder godt med marker osv, det er jo noget allá en gård, så det er helt fint 

Anmeld

23. februar 2012

Louisiana

Hailiesmom11 skriver:

Han siger ingen kat

Så er han ikke din bedre halvdel, men din dårligere halvdel  Ej, spøg til side. Det var ærgerligt 

Anmeld

23. februar 2012

Hailiesmom11

Louisiana skriver:

Så er han ikke din bedre halvdel, men din dårligere halvdel  Ej, spøg til side. Det var ærgerligt 

Han er nu en bedre halvdel

Men hans eks havde 13 katte så han har lidt kattefobi

Anmeld

23. februar 2012

Louisiana

Hailiesmom11 skriver:

Han er nu en bedre halvdel

Men hans eks havde 13 katte så han har lidt kattefobi

Ahahaha, det forstår jeg godt han har så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.