Kat til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.264 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Louisiana

Vi bliver desværre nød til, at gå af med vores ene kat  Vi har nu prøvet, at få dén og vores første kat, til at enes i et år, men uden held. De kan bare ikke sammen de to 

Derfor håber jeg, at der er nogen der vil købe hende, og tage sig rigtig godt af hende. Hun er EKSTREMT kælen og lystre navnet Røskva. Men hun kan sikkert lærer at lystre et andet navn 

Hun er neutraliseret, så hun kommer ikke hjem med killinger i maven  Hun får også en ormekur, inden køber får hende. Hun bliver to år her til april, så hun er unge endnu 

Jeg tænker, at jeg skal have 400 kr. for hende, for det første fordi jeg vil være sikker på, at køber reelt er interesseret i at tage sig af hende, og for det andet, så er hun neutraliseret osv, så køber skal ikke foretage sig meget andet, end bare at købe mad osv til hende   Men vi kan evt tale om prisen. 

Jeg ser helst, at hun kommer ud på en gård eller nedlagt landbrug - hun bor på et nedlagt landbrug nu.

Er der spørgsmål, eller er der noget jeg har glemt at informere om, så spørg endelig 

P.S. Jeg håber jeg har sat denne tråd det rette sted, ellers må den lige flyttes 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

betina

Nårh hvor er hun sød... Men vi skal desværre ikke ha' en kat lige pt.. Håber du finder et godt hjem til hende

Anmeld

22. februar 2012

Louisiana

betina skriver:

Nårh hvor er hun sød... Men vi skal desværre ikke ha' en kat lige pt.. Håber du finder et godt hjem til hende

Det håber jeg også! Det er synd for både hende, og for vores anden kat, at de skal stresse sådan over hinanden 

Anmeld

22. februar 2012

Hailiesmom11

Ih hvor er hun fin.. Minder mig om min gamle kat..
Hvordan har hun det med hunde?
Vi bor nemlig på en egendom med mange mus og rotter..
Ved ikke om kæresten vil gå med til en kat men mon ikke han kan overtales

Anmeld

22. februar 2012

Maja_4000

Årh , håber I finder en god familie !
Vi har desværre hverken tid eller plads til dyr lige nu :/

Anmeld

22. februar 2012

Louisiana

Ih hvor er hun fin.. Minder mig om min gamle kat..
Hvordan har hun det med hunde?
Vi bor nemlig på en egendom med mange mus og rotter..
Ved ikke om kæresten vil gå med til en kat men mon ikke han kan overtales

Hun har det helt fint med hunde  - men hun skal jo nok lige lære jeres at kende, hvis det er  Du får da lige et par billeder jeg har taget 

OG!! Hun er god til, at fange mus!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2012

Louisiana

Maja_4000 skriver:

Årh , håber I finder en god familie !
Vi har desværre hverken tid eller plads til dyr lige nu :/

Tak, det håber jeg virkelig også! Vil jo ikke kunne lade være med at tænke på, om hun nu har det godt nok 

Anmeld

22. februar 2012

mkb123

Louisiana skriver:

Hun har det helt fint med hunde  - men hun skal jo nok lige lære jeres at kende, hvis det er  Du får da lige et par billeder jeg har taget 

OG!! Hun er god til, at fange mus!! 

ej nej nej det er da bare det KÆRESTE! Mit hjerter smelter bare over sådan noget..

Held og lykke med salget 

Anmeld

22. februar 2012

Nettemor

Hvor er hun fin

Håber du finder et godt hjem til hende

Anmeld

22. februar 2012

Louisiana

mkb123 skriver:

ej nej nej det er da bare det KÆRESTE! Mit hjerter smelter bare over sådan noget..

Held og lykke med salget 

Ja, de er søde, ikk 

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.