Boernepenge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Pige2009

PT skriver:

Godt du kunne tyde alle slå fejlene - nogle gange er en iPhone alligevel slet ikke så smart

Jeg forstår fuldt ud, du gerne vil have, de har dansk statsborgerskab.

Held og lykke til jer begge. Når du så gerne vil tilbage, håber jeg, det kan lykkes for jer

Tak for dine input i denne tråd Synes du har en rigtig god måde at formulere dig faktuelt på Fuldstændig irrelevant for denne tråd - I know - men jeg synes bare, de ting du bidrager med og måden hvorpå det sker, er rigtig godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Baagøe skriver:

Tak for dine input i denne tråd Synes du har en rigtig god måde at formulere dig faktuelt på Fuldstændig irrelevant for denne tråd - I know - men jeg synes bare, de ting du bidrager med og måden hvorpå det sker, er rigtig godt

Tusinde tak for de rosende ord. Det var rigtig rart at høre.

Jeg prøver altid at holde en god tone, når jeg debatterer og holde mig inden for rammerne for god pli på et forum og også generelt. Og i lige måde - jeg synes også du bidrager med meget godt og konstruktivt herinde

Anmeld

4. april 2012

3rollinger

Baagøe skriver:

Jeg ville faktisk ikke regne med det Det er ikke længe siden, der var en lignende sag oppe i medierne, hvor sagen endte med, at vedkommende ikke fik DK statsborgerskab, så jeg ser det klart som en fordel at have det inden, så man ikke bare glemmer eller regner med automatisk at kunne få det

Nej, det ved jeg desvaerre godt. 

Men jeg ved ogsaa at der er nogen der kaemper en brav kamp for det dobbelte statsborgerskab. Paa danes.dk staar der i deres nyhedsbrev for idag

Da spørgsmålet om accept af dobbelt statsborgerskab omtales direkte i regeringsgrundlaget, er der naturligvis fokus på en ændring af reglerne herfor. Alligevel er det i øjeblikket ikke muligt at sætte en tidshorisont for processen. Det er i sagens natur heller ikke muligt at sige noget om lovtekstens indhold.

Jeg kan heldigvis stadig vente i 14 aar paa en afgoerelse.

Og ellers er der jo heldigvis mange mennesker der lever lykkeligt som spanske statsborgere 

Anmeld

4. april 2012

3rollinger

1234567890 skriver:

omg jeg fortryder at jeg har oprettet denne traad... my bad...

Fokusér heller paa de positive indlaeg og spring let og elegant over de negative. Der er jo ingen lov mod at informere sig, og hvis loven faktisk sagde at dem i udlandet kunne faa boernepenge, saa var der vel en grund til det.

Det er der saa ikke, og saa er den skid slaaet 

Anmeld

5. april 2012

Gravid2012

3rollinger skriver:

Fokusér heller paa de positive indlaeg og spring let og elegant over de negative. Der er jo ingen lov mod at informere sig, og hvis loven faktisk sagde at dem i udlandet kunne faa boernepenge, saa var der vel en grund til det.

Det er der saa ikke, og saa er den skid slaaet 

ja du har faktisk fuldstaendig ret

Ha en go dag

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

3rollinger skriver:

Nej, det ved jeg desvaerre godt. 

Men jeg ved ogsaa at der er nogen der kaemper en brav kamp for det dobbelte statsborgerskab. Paa danes.dk staar der i deres nyhedsbrev for idag

Da spørgsmålet om accept af dobbelt statsborgerskab omtales direkte i regeringsgrundlaget, er der naturligvis fokus på en ændring af reglerne herfor. Alligevel er det i øjeblikket ikke muligt at sætte en tidshorisont for processen. Det er i sagens natur heller ikke muligt at sige noget om lovtekstens indhold.

Jeg kan heldigvis stadig vente i 14 aar paa en afgoerelse.

Og ellers er der jo heldigvis mange mennesker der lever lykkeligt som spanske statsborgere 

Hi hi ja Held og lykke med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.