Hvordan undgår man at tage for meget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Spiser ik søde sager og prøver at spise grønt når den store sult melder sig.. Alligevel har jeg her i uge 23 rundet +8 kg.. Tror gener har meget at sige i det her oz, udover selvfølgelig at spise sundt

Ja, gener har sikkert noget at sige HAr bare en "skide irriterende" mor som har født 4 børn, højst tog 9 kg på og desuden overhovedet ikke har et eneste strækmærke!!  Så jeg har vist "vundet" min fars gener i den sammenhæng!

Jeg har bestemt mig for at stoppe med sukkeret fra i dag!  Håber det hjælper lidt på det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Jeg tænker bare, at hvis du kunne smide så mange kg på så kort tid efter din første graviditet, så kan det næsten ikke have været fedt.

Havde du ikke væske i kroppen?

Moms

Jo havde en del væske i kroppen. Men blev også noget buttet i hovedet, så det var ikke væske det hele.

Synes bare det var træls hver gang jeg skulle på vægten hos lægen. Hun mente at jeg tog alt for meget på  Og fik også flere kommentarer om at "jeg jo ikke skulle spise for 3" -Jeg har altid haft en god appetit, men først som gravid lægger folk mærke til det 

Anmeld

23. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Ja, gener har sikkert noget at sige HAr bare en "skide irriterende" mor som har født 4 børn, højst tog 9 kg på og desuden overhovedet ikke har et eneste strækmærke!!  Så jeg har vist "vundet" min fars gener i den sammenhæng!

Jeg har bestemt mig for at stoppe med sukkeret fra i dag!  Håber det hjælper lidt på det 

Det var sjovt nok oz en af min mors første kommentarer til min graviditet efter den første storm havde lagt sig.. Lad nu være med at tage for mange kg på for da jeg ventede den yngste tog jeg slet ik på!

Nej nej mor men du glemmer lige de mange andre kg du tog på med de første 3! Det kan godt være en anelse irriterende at hun opfører sig helt frelst på det punkt

Anmeld

23. februar 2012

Nattøs

Bare husk ikke at spise for to jo jeg spiser flere gange i løbet af dagen. Det er vidst et most fra baby. ellers bliver jeg dårlig og har en mave der faktisk snakker meget højt. Så selv andre kan høre det hehe... 

I uge 15 havde jeg kun taget 100gram på i starten tabte jeg mig 8 kg. jeg er nu 19 uger henne og skal på vægten på onsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.