Hvordan undgår man at tage for meget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.541 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger!

I min første graviditet tog jeg 20 kg. på, havde godt nok tabt dem igen 14 dage efter fødslen. Men det er jo ikke sikkert det går så nemt anden gang. Så vil gerne hører hvordan i undgik at tage for meget på?

Jeg har allerede (15 uger henne) bækkensmerter, så det begrænser mine muligheder for fysisk aktivitet. Jeg spiser fornuftigt, men en lille hang til søde sager har jeg da. 

Inden graviditeten var jeg meget aktiv, og gætter på at det er derfor jeg så hurtigt tager på nu hvor jeg er rimelig inaktiv  (Jeg er ellers normalvægtig)

Nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej Piger!

I min første graviditet tog jeg 20 kg. på, havde godt nok tabt dem igen 14 dage efter fødslen. Men det er jo ikke sikkert det går så nemt anden gang. Så vil gerne hører hvordan i undgik at tage for meget på?

Jeg har allerede (15 uger henne) bækkensmerter, så det begrænser mine muligheder for fysisk aktivitet. Jeg spiser fornuftigt, men en lille hang til søde sager har jeg da. 

Inden graviditeten var jeg meget aktiv, og gætter på at det er derfor jeg så hurtigt tager på nu hvor jeg er rimelig inaktiv  (Jeg er ellers normalvægtig)

Nogle gode råd?

det eneste der er at gøre er vel at sørge for at komme op af sofaen, og holde igen med chokoladen

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det eneste der er at gøre er vel at sørge for at komme op af sofaen, og holde igen med chokoladen

Hihi der fangede du mig, sad netop i sofaen med en portion chokolade is  

Men plejer nu ikke at sidde så meget i sofaen, det er der ikke tid til med en aktiv søn  Men holder igen med de søde sager, når jeg lige er færdig med min is 

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hihi der fangede du mig, sad netop i sofaen med en portion chokolade is  

Men plejer nu ikke at sidde så meget i sofaen, det er der ikke tid til med en aktiv søn  Men holder igen med de søde sager, når jeg lige er færdig med min is 

haha det var som om jeg kunne fornemme det

der er jo ingen der siger man skal leve af selleri og løbe 10km hverdag, men det jo altid en god ide at sørge for at holde sig i gang og måske ikke spise 4500 kcal om dagen

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej Piger!

Nogle gode råd?

Jeg cyklede hverdag da jeg var gravid og havde bækkenløsning det var super godt ellers svømmede jeg og havde altid gulerødder klar til at spise i køleskabet og mandler..

Tog kun 9kg på og de var væk 2 dage efter fødslen

Anmeld

22. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hej Piger!

Nogle gode råd?

Spiser ik søde sager og prøver at spise grønt når den store sult melder sig.. Alligevel har jeg her i uge 23 rundet +8 kg.. Tror gener har meget at sige i det her oz, udover selvfølgelig at spise sundt

Anmeld

22. februar 2012

Moms

Jeg tænker bare, at hvis du kunne smide så mange kg på så kort tid efter din første graviditet, så kan det næsten ikke have været fedt.

Havde du ikke væske i kroppen?

Moms

Anmeld

22. februar 2012

pemiro

Svømning er godt har jeg hørt

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

haha det var som om jeg kunne fornemme det

der er jo ingen der siger man skal leve af selleri og løbe 10km hverdag, men det jo altid en god ide at sørge for at holde sig i gang og måske ikke spise 4500 kcal om dagen

Det har du helt ret i  

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg cyklede hverdag da jeg var gravid og havde bækkenløsning det var super godt ellers svømmede jeg og havde altid gulerødder klar til at spise i køleskabet og mandler..

Tog kun 9kg på og de var væk 2 dage efter fødslen

Jeg kan desværre ikke cykle længere  Men god idé med lige at have nogle snacks klar så man ikke bliver for fristet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.