FB af Adam - aks 16.02.12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Leonora

PT skriver:

Tak skal du have . Adam har det rigtig godt, og jeg er ved at komme mig ovenpå operationen - men der går en 3-uger mere før jeg igen må lyfte min datter.

Øv det er hårdt....især fordi ens tanker som 2 gangs mor er på den store....det var det ihvertfald for mig
Men du kan sagtens være en go mor alligevel

Dejligt at I har det godt og glæder mig til at se billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Røverdatter

Tillykke med Adam! Sikke et flot navn  

Anmeld

24. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Leonora skriver:

Øv det er hårdt....især fordi ens tanker som 2 gangs mor er på den store....det var det ihvertfald for mig
Men du kan sagtens være en go mor alligevel

Dejligt at I har det godt og glæder mig til at se billeder

Det er helt sikkert min datter, som bleb "taberen" af at jeg fik ks. For jeg vil jo ikke have, hun skal lide under det hele, men jeg gør mit bedste for, at hun ikke bliver for mærket af situationen.

Fik du også ks?

Anmeld

24. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Himmelsmil skriver:

Tillykke med Adam! Sikke et flot navn  

Tak skal du have - og ja, jeg synes også, det er et smukt navn 

Anmeld

25. februar 2012

Leonora

PT skriver:

Det er helt sikkert min datter, som bleb "taberen" af at jeg fik ks. For jeg vil jo ikke have, hun skal lide under det hele, men jeg gør mit bedste for, at hun ikke bliver for mærket af situationen.

Fik du også ks?

Nej det gjorde jeg ikke men blev indlagt efter hjemmefødsel med styrt blødning og nåede kun at se Leonora 5 min for så at sende hende tilabge til farmor og farfar igen

men gennerelt har alle mine tanker og bekymringer gået på den store som man ikke kan undgå at tilsidesætte lidt. det er hårdt men jeg synes man lærer at finde tid og rum til at give hende det hun har brug for. og mere kan man ik. vi er jo kun mennesker og ikke blæksprutter

jeg er sikker på at du også giver din datter det hun har brug for selvom du ikke kan bære på hende de næste par uger

go week

Anmeld

5. april 2012

Eliza

Faldt lige over din FB, så vil da lige smide et lidt forsinket tillykke 

kom os lige til at tænke på at vi begge tiggede vestøv og baby samme og selvom vi havde svert ved at tro det dengang, så endte ingen af os alligevel som de første evigheds gravide 

Anmeld

5. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Eliza skriver:

Faldt lige over din FB, så vil da lige smide et lidt forsinket tillykke 

kom os lige til at tænke på at vi begge tiggede vestøv og baby samme og selvom vi havde svert ved at tro det dengang, så endte ingen af os alligevel som de første evigheds gravide 

Tak skal du have - og tillykke til dig også .

Ja heldigvis kom de ud til sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.