3. trimester's første billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

grøn · ært

Miss Juul skriver:

Rigtig flotte billeder!

Vildt dit piercinghul ikke har taget skade! Så heldig har jeg ikke været...

-Og vildt at tænke på at der kun er 8½ uge til det er ok at vi går i fødsel! -Puha nu får jeg panik på igen *G*

Haha - panik? :-P Ikke panikke, det skal nok blive fantastisk at føde! :-D Og puha, 8,5 uge?! HVOR VILDT!!! Håber jeg føder uge 38 ;-D Det er da virkelig snart ikke til at holde ud at skulle vente mere!!

Nej, mit piercinghul holder sig noget fint - det kan jeg takke min mor for :-P Det er hende der har lavet min piercing. Ikke fordi hun er piercer; bare fordi hun kan ;-P hehe

Og tak! :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Miss Juul

grøn · ært skriver:

Haha - panik? :-P Ikke panikke, det skal nok blive fantastisk at føde! :-D Og puha, 8,5 uge?! HVOR VILDT!!! Håber jeg føder uge 38 ;-D Det er da virkelig snart ikke til at holde ud at skulle vente mere!!

Nej, mit piercinghul holder sig noget fint - det kan jeg takke min mor for :-P Det er hende der har lavet min piercing. Ikke fordi hun er piercer; bare fordi hun kan ;-P hehe

Og tak! :-D

Åh men mere alle de ting der skal nåes at ordne inden Vi har ikke plads til at lave babyværelse, så pt er det mest kaos all over

Haha Nice sådan en mor vil jeg også ha Vildt nok!

Min ligner den er ved at sprænge :-S krydser for den holder den sidste tid.. man har dog ik hørt om nogen hvor huden ik holdt ....-Endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.