3. trimester's første billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

grøn · ært

Jaaaj, det er skønt at være nået til 3. og sidste trimester, med nu kun 84 dage til termin! Hvor er det VILDT!  Glæder mig så meget til at se vores dejlige lille my 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

NNL

Hvor er du fin Og sikke en lille sød og sjov navle Så meget er min ikke kommet ud endnu... Hehe...

Anmeld

22. februar 2012

Camillee

Ja der er ikke læge til termin mere
og flotte billeder, og fin navle (: - min er stadig ikke "poppet" men den er væk nu (: hehe

Anmeld

22. februar 2012

JH12

Det er skønt der ikke er længere til termin mere, selvom det alligvel føles som en evighed ..

Rigtig fin mave
Min navle er også godt på vej til at "poppe" helt ud

Anmeld

22. februar 2012

grøn · ært

Hvor er du fin Og sikke en lille sød og sjov navle Så meget er min ikke kommet ud endnu... Hehe...

Tak :-D  haha - ja, den er rigtig til at gå rundt og trykke på og sige "duuut"; ligesom jeg gjorde på min mors navle, da hun var gravid med min lillesøster :-P

Tror altså heller ikke min kan komme længere ud nu - der er i hvert fald ikke mere 'indre navle' tilbage :-P Så skulle det være det nederste af navlen. Det er vist ikke helt ude endnu..

Anmeld

22. februar 2012

grøn · ært

Camillee skriver:

Ja der er ikke læge til termin mere
og flotte billeder, og fin navle (: - min er stadig ikke "poppet" men den er væk nu (: hehe

NEJ, det er jo helt fantstisk som vi nærmer os terminen dagen hastigt - men alligevel aaaalt for langsomt!!! :-P

Din navle er væk?? Hvordan skal det forståes? 

Anmeld

22. februar 2012

grøn · ært

Joyce1986 skriver:

Det er skønt der ikke er længere til termin mere, selvom det alligvel føles som en evighed ..

Rigtig fin mave
Min navle er også godt på vej til at "poppe" helt ud

Nej, tiden går stadig for langsomt! Og det synes jeg den gør, jo tættere på jeg kommer og jo mere utålmodig jeg bliver :-P IKKE en god kombi ;-)

- Tak! :-D ...det er sjovt at navlen popper sådan - og sjovt at se det indvendige af sin navle for første gang. Ikke fordi det er et kønt syn. Haha :-P

Anmeld

23. februar 2012

baby84

grøn · ært skriver:

Jaaaj, det er skønt at være nået til 3. og sidste trimester, med nu kun 84 dage til termin! Hvor er det VILDT!  Glæder mig så meget til at se vores dejlige lille my 

hvor er din mave flot..

Anmeld

23. februar 2012

Camillee

grøn · ært skriver:

NEJ, det er jo helt fantstisk som vi nærmer os terminen dagen hastigt - men alligevel aaaalt for langsomt!!! :-P

Din navle er væk?? Hvordan skal det forståes? 

Ja det må den meget gerne !
Haha
ja det kunne det godt  den er der heldigvis inu men ja du ved (: hehe

Anmeld

24. februar 2012

Miss Juul

Rigtig flotte billeder!

Vildt dit piercinghul ikke har taget skade! Så heldig har jeg ikke været...

-Og vildt at tænke på at der kun er 8½ uge til det er ok at vi går i fødsel! -Puha nu får jeg panik på igen *G*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.