Artikel om at lægen overså Viktor var for lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Isabella_mor

Den kommende far skriver:

Kan ikke forstå hvordan de kan overse det. Scanningsjordmoderen sagde at hun med det blotte øje kunne se han var for lille

ha det fatter jeg godtnok heller ikke hvordan kan man overse det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Den kommende far

Lone_mor skriver:

Det må bare ikke ske. Bliver så sur når jeg læser det han kunne vel i værste fald være død som følge af det.

Det kan man jo kun spekulere om men han vil ihvertfald være meget hæmmet med sin vejrtrækning da han ikke ville have fået lungemodner

Anmeld

22. februar 2012

Lone_mor

Det kan man jo kun spekulere om men han vil ihvertfald være meget hæmmet med sin vejrtrækning da han ikke ville have fået lungemodner

Får han det gennem moderen?

Anmeld

22. februar 2012

Den kommende far

Lone_mor skriver:

Får han det gennem moderen?

Ja, hun fik det to gange inden fødslen og de skal hverisær have 24 timer for at virke. derudover kom Viktor i respirator efter fødslen og fik endnu en gang lungemodner.

Anmeld

22. februar 2012

Lone_mor

Ja, hun fik det to gange inden fødslen og de skal hverisær have 24 timer for at virke. derudover kom Viktor i respirator efter fødslen og fik endnu en gang lungemodner.

det lyder som en stor omgang. hvordan gives medicinen?

Anmeld

22. februar 2012

Den kommende far

Lone_mor skriver:

det lyder som en stor omgang. hvordan gives medicinen?

Min kæreste fik det sprøjtet ind i siden af maven og Viktor fik det direkte ned i lungerne mens han var i respirator

Anmeld

23. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hold da op det er så mærkeligt at de ka overse sådan en ting! Må håbe at de lære af deres fejl! 

Men meget heldigt at jeres lille supermand er så dygtig og stærk! Vh stine

Anmeld

23. februar 2012

Kay

er der nogle af jer der har børn der var "for små" der har fået afvide om det var arveligt???

sagen er den at min kæreste, blev født for tidligt... pga. han ikke var stor nok... han bliver 33 i år så de kunne ikke fortælle noget bestemt den gang fortæller min svigermor...

men når jeg høre jeres historier bliver jeg lidt bange og tænker på om der er større risiko for at det kan ske for os når nu min kæreste er født fortidligt pga. det samme?

Anmeld

28. februar 2012

Den kommende far

Kay skriver:

er der nogle af jer der har børn der var "for små" der har fået afvide om det var arveligt???

sagen er den at min kæreste, blev født for tidligt... pga. han ikke var stor nok... han bliver 33 i år så de kunne ikke fortælle noget bestemt den gang fortæller min svigermor...

men når jeg høre jeres historier bliver jeg lidt bange og tænker på om der er større risiko for at det kan ske for os når nu min kæreste er født fortidligt pga. det samme?

Min kæreste er født for tidligt da hun er tvilling og de kan som bekendt komme lidt tidligere end normalt. Hun er født cirka 5 uger før tid.

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Min kæreste er født for tidligt da hun er tvilling og de kan som bekendt komme lidt tidligere end normalt. Hun er født cirka 5 uger før tid.

oki ja... så er det svært at regne ud fra jo... tror jeg må snakke med lægen næste gang jeg skal der op alligevel... må indrømme at det har fyldt lidt i mine tanker efter jeg valgte at søge lidt på det og fandt ud af at 70% af dem der er født fortidligt pga. manglende vækst selv får fortidligt fødte børn...

hvordan går det med jeres lille dreng??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.