Artikel om at lægen overså Viktor var for lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.294 visninger
48 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Den kommende far

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

B&J

bliver sur og ked af det inden i hvordan kan man dog komme til at overse det

Anmeld

21. februar 2012

Maria-s

Uhhhh man bliver så gal inden i....! Håber det trods alt går godt for jer.....

Anmeld

21. februar 2012

signe.

Den kommende far skriver:

http://dagbladet-holstebro-struer.dk/struer/laege-oversaa-at-ufoedt-barn-var-40-procent-for-lille

Lægen på det lokale sygehus overså at Viktor var 40% for lille.

Igen kan jeg nikke fuldstændig genkendende til det. Hasse var 34% for lille, vejede 470 gram i uge 24+4.. Vi fik godt nok og vide han var for lille, men "ikke noget af betydning" NEJ vel?? simpelthen forkasteligt læger kan ignorere/overse så vigtig en ting... Begge mine børn har været vækstretarderede som det hedder, Laurits var 22% for lille...

Anmeld

21. februar 2012

L&V

http://dagbladet-holstebro-struer.dk/struer/laege-oversaa-at-ufoedt-barn-var-40-procent-for-lille

Lægen på det lokale sygehus overså at Viktor var 40% for lille.

Sådan noget må da bare ikke ske.. Puha man får da helt ondt i maven, hva kan de så ikke ellers overse.. Håber jeres lille dreng er okay på trods af den hårde medfart han fik på livet

Anmeld

21. februar 2012

Den kommende far

signe. skriver:

Igen kan jeg nikke fuldstændig genkendende til det. Hasse var 34% for lille, vejede 470 gram i uge 24+4.. Vi fik godt nok og vide han var for lille, men "ikke noget af betydning" NEJ vel?? simpelthen forkasteligt læger kan ignorere/overse så vigtig en ting... Begge mine børn har været vækstretarderede som det hedder, Laurits var 22% for lille...

Vækstretaderede er sådan et grimt udtryk. Viktor var helt præcis 42% for lille. Vi blev meget chokeret og sure da vi nogle dage senere fandt ud af at han var for lille. 

Anmeld

21. februar 2012

cecilie1984

Uhh hvor bliver jeg gal og ked af det når jeg læser sådan noget.

Hvordan kan det dog ske, det MÅ ikke ske.

Men godt det går Victor godt.

Anmeld

21. februar 2012

Den kommende far

Månsson skriver:

Sådan noget må da bare ikke ske.. Puha man får da helt ondt i maven, hva kan de så ikke ellers overse.. Håber jeres lille dreng er okay på trods af den hårde medfart han fik på livet

han har det rigtig godt nu. Men det har været nogle hårde måneder for ham og os.

Anmeld

21. februar 2012

L&V

han har det rigtig godt nu. Men det har været nogle hårde måneder for ham og os.

Det er godt at høre.. Ja for pokker det kan jeg forestille mig.. Det er jo slet ikke til at forberede sig på sådan noget. Men godt at lægerne er gået vidre med det

Anmeld

21. februar 2012

Den kommende far

Månsson skriver:

Det er godt at høre.. Ja for pokker det kan jeg forestille mig.. Det er jo slet ikke til at forberede sig på sådan noget. Men godt at lægerne er gået vidre med det

ja bestemt. Der er ihvertfald blevet sovet i timen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.