Rejselommepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg vil sige ca. 5000kr

Super - jeg har regnet med 6000,- så jeg er da ikke helt ved siden af :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Sukkerblomst skriver:

jeg var i Nice i September blev jeg noget overrasket over hvor hurtig ens penge forsvinder. Jeg brugte ca. 1000 kr. pr dag på lommepenge.

Ja det var mange penge, men jeg havde en fantastisk ferie

Det tror jeg gerne! Det er fedest hvis man ikke skal tænke over, hvor mange penge man har tilbage!

Jeg har indtil videre regnet med 6000,- i alt i lommepenge. Og Prag er jo heldigvis en billig by!

Anmeld

21. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Og så har I også set en masse! Skønt. Jeg har tjekket sporvognspriserne (regner med det bliver det vi tager, hvis der er for langt at gå) og man kan få et 3-dags kort for 90 kroner. Det må siges at være billigt :-)

Men hvis I brugte 7000 hver på 14 dage, er en nem udregning vel 3500 hver for 7 dage. ;-)

Jeg har indtil videre regnet med 6000 i alt.

njaah vi brugte ikke så meget den sidste uge, fordi vi netop brugte ret meget i starten, som jeg skrev havde vi lige i underkanten med af penge..

men vi skulle os med taxa rundt hver gang vi skulle til noget..

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

njaah vi brugte ikke så meget den sidste uge, fordi vi netop brugte ret meget i starten, som jeg skrev havde vi lige i underkanten med af penge..

men vi skulle os med taxa rundt hver gang vi skulle til noget..

Ja, så er det klart der forsvinder en masse penge, når I er nødt til at tage taxa. Der kører heldigvis sporvogne hele tiden og overalt i prag!

Anmeld

21. februar 2012

Tvillingemor80

Jeg ville personligt tage 4.000 med hver .. Som minimum, for så man sikker på der er råd til at se de ting man gerne vil der nede og få spist noget lækkert mad mm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.