Rejselommepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.300 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvad er realistisk at tage med af lommepenge, når morgenmaden er betalt i hotelprisen? Turen går til Prag en uge - 2 voksne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Tvillingemor80

Hvor længe ? Skal i shoppe igennem ?

Anmeld

21. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hvad er realistisk at tage med af lommepenge, når morgenmaden er betalt i hotelprisen? Turen går til Prag - 2 voksne.

hvor mange dage??

Jeg var 14 dage på kreta, og havde taget alt for lidt med i lommepenge.. vi brugte vel omkring 7000kr hver i lommepenge inkl mad til middag og aften i alle 14 dage

Anmeld

21. februar 2012

jette1983

Jeg synes det er svært at sige, vil i spise dyrt eller billigt? Vil i ud og de en masse som koster entre? Vil i købe ting med hjem? Man er jo så forskellige. Jeg havde 3000 med til Prag i en uge i 9. Klasse og det var fint men det er over 10 år siden så priserne er nok steget.

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Hvor længe ? Skal i shoppe igennem ?

ups - er rettet nu! 1 uge skal vi afsted. Og om vi skal shoppe igennem, tja... Hvis jeg siger ja, er vi vel sikre på at få rigeligt med? :-)

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

hvor mange dage??

Jeg var 14 dage på kreta, og havde taget alt for lidt med i lommepenge.. vi brugte vel omkring 7000kr hver i lommepenge inkl mad til middag og aften i alle 14 dage

ups - er rettet nu. 1 uge skal vi afsted.

7000 kr. hver? Det var meget - men, Prag burde også være billigere. Og, vi er kun afsted 1 uge.

Tak for svar :-)

Anmeld

21. februar 2012

come2

Anonym skriver:

Hvad er realistisk at tage med af lommepenge, når morgenmaden er betalt i hotelprisen? Turen går til Prag en uge - 2 voksne.

Jeg vil sige ca. 5000kr

Anmeld

21. februar 2012

Sukkerblomst

jeg var i Nice i September blev jeg noget overrasket over hvor hurtig ens penge forsvinder. Jeg brugte ca. 1000 kr. pr dag på lommepenge.

Ja det var mange penge, men jeg havde en fantastisk ferie

Anmeld

21. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

ups - er rettet nu. 1 uge skal vi afsted.

7000 kr. hver? Det var meget - men, Prag burde også være billigere. Og, vi er kun afsted 1 uge.

Tak for svar :-)

ja det var meget..

men vi var ude på rigtig mange sightseeings, og rundture osv, og det koster jo også.. derudover så shoppede vi os en del

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

ja det var meget..

men vi var ude på rigtig mange sightseeings, og rundture osv, og det koster jo også.. derudover så shoppede vi os en del

Og så har I også set en masse! Skønt. Jeg har tjekket sporvognspriserne (regner med det bliver det vi tager, hvis der er for langt at gå) og man kan få et 3-dags kort for 90 kroner. Det må siges at være billigt :-)

Men hvis I brugte 7000 hver på 14 dage, er en nem udregning vel 3500 hver for 7 dage. ;-)

Jeg har indtil videre regnet med 6000 i alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.