fødslen i gang :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Jeg blev sat igang mandag morgen, og fik den 3 pille tirsdag morgen og så tog de vandet tirsdag aften

håber også at jeg skal have den sidste pille i morgen tidlig og så kan de ta vandet når jeg møder til 4 pille om eftermiddagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

håber også at jeg skal have den sidste pille i morgen tidlig og så kan de ta vandet når jeg møder til 4 pille om eftermiddagen

Jeg tog slet ikke hjem efter pillerne, fordi jeg allerede havde mega ondt om mandagen men der skete bare ingenting

Men jeg krydser fingre for dig

Anmeld

21. februar 2012

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Jeg tog slet ikke hjem efter pillerne, fordi jeg allerede havde mega ondt om mandagen men der skete bare ingenting

Men jeg krydser fingre for dig

okay .. vildt nok.. jeg fik at vide at jeg skulle hjem i mellem tiden og det skal jeg indtil jeg er nok åben til de kan tage vandet .. så nu må vi se

Anmeld

21. februar 2012

Pixi-pigen

MissTas skriver:

det murrer helt vildt .. og ind imellem gør det faks rigtig ondt så mon ikke der sker lidt

Så tror jeg helt bestemt  at du for alvor går i fødsel i nat/morgen tidlig! Åh, bliver helt misundelig Du har en vildt fantastisk oplevelse forude!! Hvor skal du føde?

Anmeld

21. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

okay .. vildt nok.. jeg fik at vide at jeg skulle hjem i mellem tiden og det skal jeg indtil jeg er nok åben til de kan tage vandet .. så nu må vi se

Jeg var også kort hjemme om mandagen, men jeg fik bare SÅ ondt. Så jeg fik selv lov og vælge om jeg ville blive eller tage hjem og sove og alt det

Anmeld

21. februar 2012

babymus77

Wee hvor dejligt for dig;-) Glæder mig til at læseFb og se billeder;-) Ønsker dig en helt fantastisk fødsel!! Rigtig god arb lyst;-)) kram Anne

Anmeld

21. februar 2012

MissTas

Pixi-pigen skriver:

Så tror jeg helt bestemt  at du for alvor går i fødsel i nat/morgen tidlig! Åh, bliver helt misundelig Du har en vildt fantastisk oplevelse forude!! Hvor skal du føde?

har ikke ondt konstant.. men nogle gange skal jeg lige koncentrerer mig om at trække vejret når det spænder helt vildt i mit underliv.. håber du har ret med i nat eller morgen tidlig ku dælme være lækkert..jeg glæder mig også helt ekstremt til at få den oplevelse

skal føde på Hjørring sygehus

Anmeld

21. februar 2012

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Jeg var også kort hjemme om mandagen, men jeg fik bare SÅ ondt. Så jeg fik selv lov og vælge om jeg ville blive eller tage hjem og sove og alt det

nå for søren .. det var da luksus smil .. men håber ikke jeg skal hjem igen efter jeg har været der i morgen tidlig

Anmeld

21. februar 2012

MissTas

babymus77 skriver:

Wee hvor dejligt for dig;-) Glæder mig til at læseFb og se billeder;-) Ønsker dig en helt fantastisk fødsel!! Rigtig god arb lyst;-)) kram Anne

tuuusind tak for det glæder mig også til at vise vores lille skønhed frem hehe..

Anmeld

21. februar 2012

Pixi-pigen

MissTas skriver:

har ikke ondt konstant.. men nogle gange skal jeg lige koncentrerer mig om at trække vejret når det spænder helt vildt i mit underliv.. håber du har ret med i nat eller morgen tidlig ku dælme være lækkert..jeg glæder mig også helt ekstremt til at få den oplevelse

skal føde på Hjørring sygehus

Det lyder som rigtige veer. Da de virkelig gjorde ondt, der var jeg 5 cm åben....såå det er forhåbentlig snart god fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.