Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissTas skriver: hej piger.. så er min fødsel blevet sat i gang .. blev den i morges kl. 8.00 hvor jeg fik den første stikpille og igen en pille kl. 15... nu skal jeg bare afvente og så op på fødegangen i morgen kl. 9.00 og se hvor meget der er sket.. om de kan tage vandet eller om jeg skal have endnu en pille men kan dælme mærke der sker noget, så det er bare dejligt lige et lille glædes indlæg fra mig, som endelig snart får vores prinsesse ud i armene
hej piger..
så er min fødsel blevet sat i gang .. blev den i morges kl. 8.00 hvor jeg fik den første stikpille og igen en pille kl. 15...
nu skal jeg bare afvente og så op på fødegangen i morgen kl. 9.00 og se hvor meget der er sket.. om de kan tage vandet eller om jeg skal have endnu en pille
men kan dælme mærke der sker noget, så det er bare dejligt
lige et lille glædes indlæg fra mig, som endelig snart får vores prinsesse ud i armene
Held og lykke.. Sikke spændende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Wee endelig Rigtig god fødsel , og sender en masse ve støv afsted til dig
Wee endelig Rigtig god fødsel , og sender en masse ve støv afsted til dig
ja ENDELIG hehe ..
takker mange gange
Nej hvor SPÆNDENDE!! iih er lidt misundelig. Hihi!
rikkeregnbue skriver: Uhhhh, hvor dejligt søde!! Held og lykke med fødslen!
Uhhhh, hvor dejligt søde!!
Held og lykke med fødslen!
tuuusind tak søde.. hvor lang tid var det der gik fra du fik første pille og til de så ku ta vandet ? ..
livhemdrup skriver: Puster en masse ve støv i din retning.
Puster en masse ve støv i din retning.
takker mange gange.. har brug for det
Pixi-pigen skriver: Det er vildt spændende! Jeg blev også selv sat i gang med stik piller. Hvordan føles du i maven nu? Murer det?
Det er vildt spændende! Jeg blev også selv sat i gang med stik piller. Hvordan føles du i maven nu? Murer det?
det murrer helt vildt .. og ind imellem gør det faks rigtig ondt så mon ikke der sker lidt
Drømme skriver: Åh hvor dejligt, så har du snart prinsessen i dine arme Håber du får en fantastisk fødsel, og glæder mig til at læse fødselsberetningen for at alt går godt
Åh hvor dejligt, så har du snart prinsessen i dine arme Håber du får en fantastisk fødsel, og glæder mig til at læse fødselsberetningen for at alt går godt
tuuusind tak for det
AalborgPigen skriver: Held og lykke.. Sikke spændende
taaak
MissTas skriver: tuuusind tak søde.. hvor lang tid var det der gik fra du fik første pille og til de så ku ta vandet ? ..
Jeg blev sat igang mandag morgen, og fik den 3 pille tirsdag morgen og så tog de vandet tirsdag aften
HeidiØ skriver: Nej hvor SPÆNDENDE!! iih er lidt misundelig. Hihi!
vildt spændende .. hehe.. jaa, glæder mig virkelig også til det for alvor går i gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128