Øv bøv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

MissBee

Sille86 skriver:

Ja det kan man godt sige, må selvfølgelig godt lave lidt, er ikke bundet 100 procent til sengen, men ingen løft, og ingen overanstrengelse... Begynder mine pluk veer at nive skal jeg ligge mig og hvile og så skal de gå væk.. Er i uge 26 knus

Uhh din stakkel det er virkelig min største frygt men dejligt at du må aflaste hjemme og gerne må lidt mere end at tage et bad og gå på toilettet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Mutti2B

Sille86 skriver:

Var i dag til endnu en skanning, henvist af lægen.. Alle mine mange plukveer niver ligesom da jeg ventede Johann.. Der fik jeg i uge 32 skannet livmoderhals og den var kun 8 milimeter.. Jeg fik en indsprøjtning i låret som skulle lunge modne ham fordi de forventede jeg ville føde for tidligt.. Derfor min bekymring denne gang - og rigtigt nok, har jeg kun 4 cm livmoderhals tilbage. Sa må nok indstille mig på samme problematik denne gang... Ellers havde han det godt, men sad i sædestilling.. Håber virkelig det når og ændre sig.. Tak fordi i læste med så langt..,

4 cm livmoderhals er da helt almindeligt . Jeg går selv til tjek pga flere keglesnit og min var 3 fra start og nu 2,7 hvilket de siger er indenfor normalen så nu har de "frigivet" mig. Så forstår da ikke hvorfor de har gjort dig bekymret

Anmeld

10. april 2012

Sille86

Mutti2B skriver:

4 cm livmoderhals er da helt almindeligt . Jeg går selv til tjek pga flere keglesnit og min var 3 fra start og nu 2,7 hvilket de siger er indenfor normalen så nu har de "frigivet" mig. Så forstår da ikke hvorfor de har gjort dig bekymret

Næ har godt spurgt lidt ind til det efterfølgende, men de siger at den er for kortet og at det kun går den gale vej nu.. De vil dog ikke måle den mere så jeg ikke behøver blive unødigt bekymret.. Men de sagde det gik samme vej som da jeg ventede mit første barn, og det føles da os ligesådan... Men ja der gik jeg jo heldigvis tiden ud...

Anmeld

10. april 2012

Mutti2B

Sille86 skriver:

Næ har godt spurgt lidt ind til det efterfølgende, men de siger at den er for kortet og at det kun går den gale vej nu.. De vil dog ikke måle den mere så jeg ikke behøver blive unødigt bekymret.. Men de sagde det gik samme vej som da jeg ventede mit første barn, og det føles da os ligesådan... Men ja der gik jeg jo heldigvis tiden ud...

Ja jeg bliver aldrig klog på de læger . Kunne de da ikke bare blive enige . Bliver jo lidt underlig når eksperter på Skejby ( dem der lægger cerklage) siger at det ser helt normalt ud

Anmeld

10. april 2012

Sille86

Mutti2B skriver:

Ja jeg bliver aldrig klog på de læger . Kunne de da ikke bare blive enige . Bliver jo lidt underlig når eksperter på Skejby ( dem der lægger cerklage) siger at det ser helt normalt ud

Præcis man kan ikke andet end blive forvirret, men ja man må jo bare tage en dag af gangen og så se fremad... Smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.