Øv bøv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Sille86

Var i dag til endnu en skanning, henvist af lægen.. Alle mine mange plukveer niver ligesom da jeg ventede Johann.. Der fik jeg i uge 32 skannet livmoderhals og den var kun 8 milimeter.. Jeg fik en indsprøjtning i låret som skulle lunge modne ham fordi de forventede jeg ville føde for tidligt.. Derfor min bekymring denne gang - og rigtigt nok, har jeg kun 4 cm livmoderhals tilbage. Sa må nok indstille mig på samme problematik denne gang... Ellers havde han det godt, men sad i sædestilling.. Håber virkelig det når og ændre sig.. Tak fordi i læste med så langt..,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Hvad betydning har sædestilling på dette tidspunkt - jeg forestiller mig at de stadig skvulper rundt derinde i alle mulige stillinger og retninger..???

Men heldigvis har han det godt derinde - og det er jo dejligt positivt..

Anmeld

22. februar 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Var i dag til endnu en skanning, henvist af lægen.. Alle mine mange plukveer niver ligesom da jeg ventede Johann.. Der fik jeg i uge 32 skannet livmoderhals og den var kun 8 milimeter.. Jeg fik en indsprøjtning i låret som skulle lunge modne ham fordi de forventede jeg ville føde for tidligt.. Derfor min bekymring denne gang - og rigtigt nok, har jeg kun 4 cm livmoderhals tilbage. Sa må nok indstille mig på samme problematik denne gang... Ellers havde han det godt, men sad i sædestilling.. Håber virkelig det når og ændre sig.. Tak fordi i læste med så langt..,

Øv altså

Er Johann født meget for tidligt?

Anmeld

22. februar 2012

Sille86

DET Poulsen skriver:

Hvad betydning har sædestilling på dette tidspunkt - jeg forestiller mig at de stadig skvulper rundt derinde i alle mulige stillinger og retninger..???

Men heldigvis har han det godt derinde - og det er jo dejligt positivt..

umiddelbart tror jeg ikke det har den store betydning da der burde være masser af plads, mener min jordemoder sagde fra uge 32 eller 34 var det vidst bedst at de lå "rigtigt" men du må ikke hænge mig op på det.. mærkede godt han vente sig forleden aften, det spændte helt vildt og så pludselig var det nede ved skambenet og i bunden af maven jeg mærkede aktivitet.. mærkeligt.. hi hi og ja heldigvis har han det godt... det lille myr

Anmeld

22. februar 2012

Sille86

Team Putte skriver:

Øv altså

Er Johann født meget for tidligt?

Ja det er træls.. 

Nej johann kom lige på min terminsdag d 7 maj 2008...

Fantastisk, men de sagde os det vidst var mere held end fostand når jeg nu ikke havde noget livmoderhals tilbage.. Hun nævnte det os i går hende der skannede mig. At det bærer samme vej med villads, og at jeg hellere skulle ringe/reagere en gang for meget end en for lidt da det jo ikke er sikkert jeg er så heldig at gå tiden ud denne gang...

Men det resulterer jo os i hurtig fødsel, i hvertfald med johann.. Han var ude på 2 1/2 time fra jeg fik veer... så det er ikke skidt uden det er godt for noget...

Anmeld

22. februar 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Ja det er træls.. 

Nej johann kom lige på min terminsdag d 7 maj 2008...

Fantastisk, men de sagde os det vidst var mere held end fostand når jeg nu ikke havde noget livmoderhals tilbage.. Hun nævnte det os i går hende der skannede mig. At det bærer samme vej med villads, og at jeg hellere skulle ringe/reagere en gang for meget end en for lidt da det jo ikke er sikkert jeg er så heldig at gå tiden ud denne gang...

Men det resulterer jo os i hurtig fødsel, i hvertfald med johann.. Han var ude på 2 1/2 time fra jeg fik veer... så det er ikke skidt uden det er godt for noget...

Hehe det er det man siger at intet er så skidt at det ik er godt for noget

Men må ik være rart at skulle forholde sig til der rent faktisk er mulighed for at føde for tidligt Men det kan vel hjælpe at du allerede er klar over det og så kan tage det mere roligt?

Fik at vide ved mit første jm-besøg at fordi jeg døjer med stress så er der oz mulighed for jeg føder for tidligt, men har ikke arbejdet siden december og er nu i noget stress-håndtering.. Håber sådan at det kan gøre at lillefisen bliver derinde til termin 

Anmeld

22. februar 2012

Sille86

Team Putte skriver:

Hehe det er det man siger at intet er så skidt at det ik er godt for noget

Men må ik være rart at skulle forholde sig til der rent faktisk er mulighed for at føde for tidligt Men det kan vel hjælpe at du allerede er klar over det og så kan tage det mere roligt?

Fik at vide ved mit første jm-besøg at fordi jeg døjer med stress så er der oz mulighed for jeg føder for tidligt, men har ikke arbejdet siden december og er nu i noget stress-håndtering.. Håber sådan at det kan gøre at lillefisen bliver derinde til termin 

Åh det lyder heller ikke rart, men godt du går hjemme og får lidt hjælp og redskaber så du bedre kan komme igennem det... den lille mus skal jo blive derinde så længe som muligt...

Altså jeg vil sige at jeg syntes det er lidt hårdt at få af vide at det igen denne gang kan blive problematisk, havde egentlig håbet på en "nem" graviditet... hader at gå hjemme... men det er jo bedst for ham bette fisen.. men altså alt taget i betragtning så ved jeg jo at jeg bare skal slappe af og ikke lave for meget ingen løft eller noget.. og så håbe på det bedste...  det eneste der skræmmer mig lidt er at jeg i sidste ende kan risikere at blive indlagt og skal være senge liggende - men selvfølgelig ALT for at han kan blive derinde tiden ud....  knuser

Anmeld

22. februar 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Åh det lyder heller ikke rart, men godt du går hjemme og får lidt hjælp og redskaber så du bedre kan komme igennem det... den lille mus skal jo blive derinde så længe som muligt...

Altså jeg vil sige at jeg syntes det er lidt hårdt at få af vide at det igen denne gang kan blive problematisk, havde egentlig håbet på en "nem" graviditet... hader at gå hjemme... men det er jo bedst for ham bette fisen.. men altså alt taget i betragtning så ved jeg jo at jeg bare skal slappe af og ikke lave for meget ingen løft eller noget.. og så håbe på det bedste...  det eneste der skræmmer mig lidt er at jeg i sidste ende kan risikere at blive indlagt og skal være senge liggende - men selvfølgelig ALT for at han kan blive derinde tiden ud....  knuser

Årh ja frygter oz at ende som sengeliggende på sygehuset.. Det må bare være røvsygt!

Jeg troede faktisk oz at det ville være nemt at være gravid, men hold da fast hvor har jeg taget fejl! Men ja, vil gå hele vejen for at lillefisen har det så godt som overhoved muligt og bliver derinde så længe som muligt, og betyder det at jeg skal kede mig i en hospitalsseng så må det være det der skal til

Man kan jo heller ik lade være med at bekymre sig når det hele bliver problematisk. Man kan jo ik lade være med at tænke hvad nu hvis jeg føder meget for tidligt.. Hvad vil der ske med mit barn.. Vil det blive normalt eller få handicaps osv osv osv. Tror vi alle ønsker vores børn skal være normale og få en "nem" opvækst uden at skulle bøvle med at være "anderledes"

Anmeld

22. februar 2012

MissBee

Sille86 skriver:

Er du så sengliggende resten af graviliteten? og hvor langt er du henne nu?

Anmeld

22. februar 2012

Sille86

MissBee skriver:

Er du så sengliggende resten af graviliteten? og hvor langt er du henne nu?

Ja det kan man godt sige, må selvfølgelig godt lave lidt, er ikke bundet 100 procent til sengen, men ingen løft, og ingen overanstrengelse... Begynder mine pluk veer at nive skal jeg ligge mig og hvile og så skal de gå væk.. Er i uge 26 knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.