Hvornår brugte i IKKE jeres barnevogn mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Barbamama

Vi er næsten først lige holdt op med det og simpelthen fordi vores datter ikke længere kunne klemmes ned i den! Så hun var 2år og 7mdr! Hun ELSKEDE at sove ude og jeg havde det rigtig godt med at hun fik den friske luft mens hun sov. Nu sover hun så til middag inde. Men det var lidt hårdt (for mig) at hun ikke kunne sove i den mere. Hun tog det meget pænt! Ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Clisolka

Jeg har stemt blankt, for vi bruger den stadig. Isabella på 15½ mrd. sover i sin barnevogn i vuggestuen - og vi har den altid med ud og handle pga. faderen har dårlig ryg. Hun  sin barnevogn. 

Klapvogn har vi ikke købt endnu. 

Anmeld

21. februar 2012

132319

Min datter var 8 måneder da jeg gik over til klapvognen. Den er bare så meget nemmere at køre med end et skrummel af en barnevogn

Hun sover i barnevogn herhjemme på altanen og i vuggestuen men hvis vi er ude, sover hun ganske udmærket i sin klapvogn

Anmeld

22. februar 2012

Tona

michelledam skriver:

Jg er lidt nysgerrig efter hvornår i ikke brugte barnevognen mere? Brugte i så klapvogn eller hvad gjorde i?

Amanda kom i klapvogn da hun var 3-4 mdr  Det er sådan en som man kan ligge helt ned i og ekstra blød og foret og den kan også sættes op til skråstol-niveau i ryggen hvor hun også sad sådan nogle gange. Vi gjorde det fordi den er så meget nemmere at køre med og få ind og ud af busser og biler osv og fylder mindre i butikker og er nemmere i det hele taget  Nå ja og så var vejret til det på det tidspunkt samt at Amanda ikke ville finde sig i at ligge i barnevognen hvor hun ikke kunne se noget, så vi havde brug for funktionen med at kunne sætte ryglænet til skråstols-niveau.

Vi bruger stadig barnevognen i dp hvor den står fast så hun kan sove i den der. Hjemme sover hun i sin seng

Anmeld

22. februar 2012

serinasmor

har stemt blank

Serina sover i sin lige nu ... hun er 25 mdr

Anmeld

22. februar 2012

Heidimed lea

alle mine 3 børn har faktisk lagt i barnevogn til de var 3½ år.

Anmeld

22. februar 2012

foto på lærred

Hun sov indtil hun var 2 år og 8 måneder. Hun ville kun sove middagslur i barnevognen og heldigvis havde vi en stor barnevogn (stor liggemål) men til sidst lå hun bare helt pakket sammen, men elskede den vogn og var så ked af det da vi til sidst måtte sige stop

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

wallstickers, invitationer til dåb og barnefødselsdag samt collager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.