Hvornår brugte i IKKE jeres barnevogn mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Lone Jakobsen

jeg har stemt blankt. Rasmus var 2½ da han ikke ku være i hans mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Nemesis

Har ikke stemt da Sara er over 2 år og stadig bruger den.

Jonas var vist omkring 2½ da han stoppede med den.

:-) Sisse

Anmeld

21. februar 2012

Laulund87

Stemt blankt da vi stadig bruger den til middagsluren og enkelte gange til ture.. Min datter er 2 år og vi bruger mere og mere klapvognen så når hun ikke sover til middag mere, bliver den solgt.

Anmeld

21. februar 2012

gonefishing

Noneother skriver:

Vi købte en rigtig smart klapvogn da han var omkring 6 måneder. Har ikke brugt barnevognen siden, og nu har vi fået bil, så den bliver nok ikke brugt mere.

det var helt det samme som skete her.

Vi købte en fed Emmaljunga klapvogn og har kun brugt den siden hun kunne sidde.

Anmeld

21. februar 2012

Rosengreen

Mynte var omkring 18 mdr. da vi stoppede med barnevognen. Vi syntes det var synd at blive ved med at putte hende i den, da hun fyldte den godt ud. Så hun kom indenfor at sove derefter.

Anmeld

21. februar 2012

jeanne-skat

købte klapvogn til min søn da han var 8 måneder. den er nemmere at have med i bilen når vi skal noget, men herhjemme sover han stadig ude i sin barnevogn

Anmeld

21. februar 2012

MetteT

Kathrine brugte hendes til at sove i til da hun stoppede i dagplejen, der var hun 3 år.. 

Anmeld

21. februar 2012

M&M's Mor

har stemt blankt da vi stadig bruger den når vi fx skal på længere gåture selvom vi også har en lækker klapvogn men der er jo mere læ i en barnevogn og så længe hun kan være i den bliver den også brugt...

Anmeld

21. februar 2012

chael

Omkring 2 års alderen

*Camilla

Anmeld

21. februar 2012

Mother-love

Hold da op de fleste bruger den jo til børnene er godt oppe i årene det havde jeg slet slet ikke regnet med hehe. Vi bruger nemlig kun vores i weekenden når isabella skal sove. Da hun bruger vuggestuens når hun er derovre. Og nogen gange bruger vi den i hverdagene hvis hun lige skal have en lur når hun kommer hjem fra vuggestuen. Vi bruger nemlig mest klapvognen hvis vi skal noget da den ikke fylder ret meget i bilen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.