Anonym skriver:
Vælger at være ano.. For syntes ikke alle skal vide hvem hun er..
Men jeg har lige et spørgsmål, hvordan kan man bedst muligt hjælpe en med stress
? Hun er kun 18

Sender stort kram til din søster 
Jeg har selv prøvet at gå ned med stress og det er det værste jeg nogensinde har prøvet uden sammenligning. Det er så hæsligt.
Du hjælper hende bedst ved at sikre at hun får professionel hjælp og desuden ved at støtte hende i at slappe af. Når man har akut stress kan man ikke forstå at man har brug for at slappe af stille og roligt, og det har man brug for støtte til. Fx kan du opfordre hende til at se en film sammen og hygge osv.
Støt hende i dagligdagen med det huslige osv hvis hun er flyttet hjemmefra. Det kan være komplet uoverskueligt at få gjort rent osv.
Hvis hun har problemer med søvnen og angst og ikke vil spise lægens piller, så kan hun prøve med "Modigen" som er alternativ behandling. De fås på apotektet. Hun skal bare være klar over, at selv om det er naturlige urter, så virker de på samme måde som lykkepiller i hjernen, så hun må IKKE tage lykkepiller oveni og skal hun over på lykkepiller skal hun vente nogle uger hvor hun ikke tager Modigen før hun går over på lykkepiller. Hvis man kan klare sig med Modiogen er det virkelig godt, for de har ikke de bivirkninger som lykkepillerne har 
Det vigtigste er måske at du støtter din søster i at lave om på de ting i hendes liv som har udløst stressen 
Jeg syntes det er dejligt for hende at have en søster som dig, der gerne vil hjælpe 
Anmeld