Er der mon noget i gære (advarsel om gravilitet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

Louise mortil4

De sidste dage har jeg haft rigtig mange plukveer har det også idag. Om aftenen når ungerne er puttet og vi sidder og slapper af foran tvet bliver de rigtig onde, igår nev de helt vildt og efter lidt tid begyndte jeg at lægge mærke til at de kom ret tæt på hinanden egentlig. Prøvede så at tage tid på dem og de kom med 10 til 8 min mellemrum og varede mellem 30 og 40 sek. Dog sagde jeg ikke noget til manden om dem. De gik så i sig selv efter jeg havde været i bad og kom ind i sengen, men idag er plukveerne der igen og nogle af dem er rigtig stygge, har dog ikke prøvet at tage tid eller noget for jeg sys ikke de kommer så tit som igår. Jeg kan ikke lade være med at gå og være lidt nervøs, for det tog jo kun 1½ time med tvillingerne, men det startede jo heller ikke med veer, men jeg er nok klar over at jeg ikke skal forvente en vild lang fødsel heller henne gang. Mon der er noget i gære så lille pige snart kommer ud til os? Kan huske at med Freja var jeg ikke i tvivl om at nu var det nu, så hvorfor er jeg så usikker denne gang.
Håber det bliver nemmere med føgelserne når hun kommer ud til os og der igen er ro på det hele.

Knus Louise 37+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Muffinmus

Spændende...men sådan har begeg mine gange været i flere uger uden fødsel
Så det kan vist bare være at det sætter gang i lidt af gangen, men kan også være det starter det jo..ikke til at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.