Ihh jeg vil også!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Kay

projekt-ønskebarn skriver:

Hvis du bor i københavns området, så koster det 200 kr hos den lille kbh´er, www.lillekbher.dk 

han var næsten overbevist om at vi skulle havde lavet en når den kun koster 200 kr... men...

så læste han dette:

"Det tager vi stærkt afstand fra og så længe at man kan få abort i Sverige op til uge 18, vil vi ikke lave kønsbestemmelser før man er i uge 18+."

det vil sige... at der der efter kun er 2 uger til jeg skal til MD. og så sys han det er dumt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Kay

FrkZier skriver:

forstår jeg virkelig godt at du gerne vil

ja... men hvordan får jeg ham overbevist ham om det??

Anmeld

21. februar 2012

FrkZier

Kay skriver:

ja... men hvordan får jeg ham overbevist ham om det??

ja det jo et godt spørgsmål haha.. bare lig vægt på at man jo også for billeder osvosv

Anmeld

21. februar 2012

Kay

FrkZier skriver:

ja det jo et godt spørgsmål haha.. bare lig vægt på at man jo også for billeder osvosv

jamen det fik vi også til nf... 8 stks end da... så det sys han er lidt lige gyldigt...

Anmeld

21. februar 2012

FrkZier

Kay skriver:

jamen det fik vi også til nf... 8 stks end da... så det sys han er lidt lige gyldigt...

ej øv så kan det jo ikke bruges ..

Anmeld

21. februar 2012

Kay

FrkZier skriver:

ej øv så kan det jo ikke bruges ..

nej duer ik rigtig...

Anmeld

21. februar 2012

projekt-ønskebarn

Ahh øv det havde jeg ikke lige set. Håber du får ham overtalt, det er det hele værd ❤

Anmeld

21. februar 2012

cecilie1984

Jeg var ligesom dig MEGET utoldmodig.

Og manden mente også det var spild af penge før efter md. (ved vores første kunne de ikke se kønnet til md da hun lå med navlesnoren mellem benene) så derfor købte vi en 3d 4d scanning efter md

ved nr 2 VILLE jeg bare vide kønnet især fordi de som sagt ikke kunne se det ved vores første til md. Men igen synes manden 500 kr var mange penge og vi kunne få en kønsscanning efter md.

men men men så kom min søde mor mig til undsætning og valgte at betale for kønsscanningen, og min mand blev super glad da han fik at vide han igen skulle være far til en pige.

ca 10 uger senere købte vi så selv en 3d 4d scanning så vi ik gjorde forskel på pigerne. det er virkelig en STOR oplevelse med en 3d 4 d scanning men desværre meget dyrt

det er stor at få kønnet at vide, så håber du får ham overtalt

Anmeld

21. februar 2012

Kay

projekt-ønskebarn skriver:

Ahh øv det havde jeg ikke lige set. Håber du får ham overtalt, det er det hele værd ❤

tja... tror ikke det lykkeds... jeg har en meget stædig mand

Anmeld

21. februar 2012

An&Jo

Kay skriver:

jeg vil også ha en køns scanning!

inden jeg blev gravid, ville jeg ikke engang vide kønnet...

men det blev vi så enige om gerne at ville... hvis vi kunne få det afvide til MD...

men der er LÆNGE til!!! d. 19 marts... ville bare så gerne vide hvad der gemer sig der inde... og har fundet stæder det "kun" koster 500 kr.

men kæresten siger nej! det er spild af penge og han syntes ikke der er længe til d. 19 marts....   men det er der!!! meget længe!!!

hihi.. Jeg vil også have kønsscanning og skal også nok få den..

kan slet ikke vente med at finde ud af hvad det bliver, men nu skal nakkefolden lige overståes først..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.