Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JeNoVa skriver: Tålmodighed er en vigtig del af at være mor. Du kan allerede øve dig nu.
Tålmodighed er en vigtig del af at være mor. Du kan allerede øve dig nu.
jo jo men tålmodighed er mange ting... at vente så længe er jo en anden tålmodighed...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skal til det den 29 febuar den der 20 uge scanning.
der er ikke længe til... gid det var mig...
Mira0911 skriver: Har du fortalt ham at man får billeder og evt. video med hjem?
Har du fortalt ham at man får billeder og evt. video med hjem?
jeps... og det hjælper ikke...
FrkZier skriver: hehe forstår godt du synes der er lang tid til ville personligt ikke kunne vente tror jeg
hehe forstår godt du synes der er lang tid til ville personligt ikke kunne vente tror jeg
nej vel??? forstår ikke han kan vente...
morethanperfect skriver: Ja jeg var jo en af dem der ikke kunne vente Vi fik billeder i 3D og en video også ..
Ja jeg var jo en af dem der ikke kunne vente
Vi fik billeder i 3D og en video også ..
ja og bliver total misundelig på alle jer det gør det
projekt-ønskebarn skriver: Hvis du bor i københavns området, så koster det 200 kr hos den lille kbh´er, www.lillekbher.dk
Hvis du bor i københavns området, så koster det 200 kr hos den lille kbh´er, www.lillekbher.dk
uhh det kan være det hjælper ham
Gry91 skriver: Haha Vi kunne heller ikke vente, så vi tog afsted og har slet ikke fortrudt at bruge penge på det! Nu har vi nogle rigtige fine 3D billeder og en film af bettefisen
Haha
Vi kunne heller ikke vente, så vi tog afsted og har slet ikke fortrudt at bruge penge på det!
Nu har vi nogle rigtige fine 3D billeder og en film af bettefisen
tror heller ikke jeg ville fortryde det...
Kay skriver: nej vel??? forstår ikke han kan vente...
det ret vildt at han ikke synes der er særlig lang tid til - jeg sidder her og bliver utålmodig på dine vejne haha :p
FrkZier skriver: det ret vildt at han ikke synes der er særlig lang tid til - jeg sidder her og bliver utålmodig på dine vejne haha :p
ja det er 4 uger!!! vil bare så gerne se at den har det godt... og få afvide hvad der gemmer sig...
Kay skriver: ja det er 4 uger!!! vil bare så gerne se at den har det godt... og få afvide hvad der gemmer sig...
forstår jeg virkelig godt at du gerne vil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128