Hmm ser i hvad jeg ser?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

chas12

Kathepige skriver:

Hej du!

Jeg ser også 2 streger. Den burde være tydeligere i morgen med morgenurin

Men lige et andet, helt irrellevant spørgsmål i forhold til dit indlæg, men hvordan får du taget så gode billeder?

Jeg kan aldrig få dem så flotte der !

Jeg håber VIRKELIG du har ret!!

Jamen det er sådan set bare med min telefon.. HAr en S/E xperia arc

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Flødebollen

chas12 skriver:

Jeg håber VIRKELIG du har ret!!

Jamen det er sådan set bare med min telefon.. HAr en S/E xperia arc

Jeg har en iPhone, men synes ikke mine kan blive så skarpe !

Anmeld

21. februar 2012

chas12

Hmm er der nogle af jer der ved hvordan denne strimmel test er i forhold til valmed for har lige taget en valmed for at se om den sagde det samme men kunne ane en helt utydelig streg men slet ikke så "tydlig" som den på strimmelen.. Ved i noget om det? Kan jo for pokker ikke vente til i morgen tidlig

Anmeld

21. februar 2012

chas12

Kathepige skriver:

Jeg har en iPhone, men synes ikke mine kan blive så skarpe !

Jeg har faktisk hørt flere sige at de syntes min telefon tager rigtig gode billeder men hvordan kameraet er i forhold til iphone ved jeg faktisk ikke.. Men ja det er ikke helt dumt

Anmeld

21. februar 2012

Flødebollen

chas12 skriver:

Jeg har faktisk hørt flere sige at de syntes min telefon tager rigtig gode billeder men hvordan kameraet er i forhold til iphone ved jeg faktisk ikke.. Men ja det er ikke helt dumt

Se, nu havde jeg en gammel test liggende, og så prøvede jeg lige at tage et billede.

Det blev sgu da egentlig mget godt.

Jeg er åbenbart blevet senil.

Anmeld

21. februar 2012

Emily2012<3

chas12 skriver:

Jeg gik der ud efter 4 min for at være sikker! Men kan det virkelig passe den er positiv? kan slet ikke fatte det hvis det passer!!

Den ER positiv..

Anmeld

21. februar 2012

chas12

Emily2012<3 skriver:

Den ER positiv..

Jeg håber altså godt nok du har ret!!

Tog en efterfølgende og den var også positiv bare lidt svagere og en lidt efter igen tog jeg en mere som var negativ. Men det var også urinprøver inden for en time. Kan det mon have noget at sige?

Anmeld

21. februar 2012

Kløver

chas12 skriver:

Hej piger

Jeg oprettede tidligere en dag en tråd fordi jeg en time efter jeg havde taget en test så en streg mere, men ved jo godt den ikke gælder.. Men har lige testet igen - er det mig eller er der to streger?!!

Hvis stregen kom indenfor tiden, så er den da bestemt god nok
Stort tillykke

Anmeld

22. februar 2012

kirsti

Positiv  

Stort tillykke 

Anmeld

22. februar 2012

hautecouture

Jeg ser helt bestemt også to streger - men prøv igen imorgen med morgenurin som flere også foreslår - så er den nok tydeligere. Men KÆMPE tillykke tør jeg godt at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.