Glucosebelastning overstået:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

kvinde84

Jeg fik også lavet en glukosebelastning for nogle uger siden. Mit tal lå på 4,2 før sukkerindtag, og 4,7 efter. Jeg var faktis ret sur over at skulle have den lavet, da jeg var 99,9% sikker på at der intet var i vejen. Det var der heller ikke. Hvis jeg bliver bedt om at tage en ny, så takker jeg også pænt nej. Jeg prøvede selv at stixe min urin lige før jeg skulle ind til min næste blodprøve, og da var der altså også meget sukker i urinen, selv om mit blodsukker sagde 4,7!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Kruse90

grøn · ært skriver:

åååååh, jeg er vildt spændt! Jeg skal have glucosebelastning i morgen fra kl. 8.15. Håber bestemt heller ikke jeg har noget :-)

De fleste på min mors side (undtagen min mor) har type 2 diabetes, så jeg er godt nok noget spændt. Jeg har dog ikke gjort noget ekstraordinært og har snollet lige så meget som jeg plejer. 

pyha god fornøjelse
Du må lige opdatere hvordan det er gået

Anmeld

22. februar 2012

Kruse90

kvinde84 skriver:

Jeg fik også lavet en glukosebelastning for nogle uger siden. Mit tal lå på 4,2 før sukkerindtag, og 4,7 efter. Jeg var faktis ret sur over at skulle have den lavet, da jeg var 99,9% sikker på at der intet var i vejen. Det var der heller ikke. Hvis jeg bliver bedt om at tage en ny, så takker jeg også pænt nej. Jeg prøvede selv at stixe min urin lige før jeg skulle ind til min næste blodprøve, og da var der altså også meget sukker i urinen, selv om mit blodsukker sagde 4,7!!

ej hvor underligt.
Det var godt nok et fint sukkertal

Jeg er bare glad for der ikke var noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.