Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne pigerSå er min glucosebelastning overstået, og hold op hvor smagte det grimt, det var meget meget sødt. Men holdte det i migDa jeg lige kom havde jeg jo fastet og have et sukkertal der sagte 4,2 Hvilket er helt perfekt.Efter to timers venten med en ordentlig omgang sukkervand, så havde jeg en sukkertal på 6,1 og helt i topSå her var der ingen grund til at frygte graviditetssukkersygeMen skulle jo også kun tjekkes pga. at min bedstemor har gammelmands sukkersyge. Vildt underligt egentligt. Men hvad søren, nu er det gjort og alt var som det skulle væreKram Carina og Filucca
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke meget er skud sukker kan gøre..
Men rigtig dejligt at hører det hele gik som det skulle
Joyce1986 skriver: Sikke meget er skud sukker kan gøre.. Men rigtig dejligt at hører det hele gik som det skulle
hehe hvad mener du?
Kruse90 skriver: hehe hvad mener du?
Det er jo vildt hvor meget et sukkertal stiger efter et skud sukker, i dit tilfælde fra 4,2 - 6,1
Men kan huske fra biologi at det var meget sjovt at få målt ..
Joyce1986 skriver: Det er jo vildt hvor meget et sukkertal stiger efter et skud sukker, i dit tilfælde fra 4,2 - 6,1 Men kan huske fra biologi at det var meget sjovt at få målt ..
hehe ja Men det er jo også 30-35% ren sukker. Ad siger jeg bare heheHar du også fået lavet sådan en test? Eller er der andre herinde der har?Men ja det var i hvertfald godt at det var indenfor normalen
Kruse90 skriver: hehe ja Men det er jo også 30-35% ren sukker. Ad siger jeg bare heheHar du også fået lavet sådan en test? Eller er der andre herinde der har?Men ja det var i hvertfald godt at det var indenfor normalen
sofiell89 skriver: Jeg fik lavet den første d. 22 december (mener jeg), og alt så fint ud der. Vi fik ikke målt vores tal inden vi drak, så ved ikke hvad det lå på der, men det var fint nok efter. Jeg skal have det taget igen d. 2/3 Og jeg glæder mig bestemt ikke. Det smager bare af
Jeg fik lavet den første d. 22 december (mener jeg), og alt så fint ud der. Vi fik ikke målt vores tal inden vi drak, så ved ikke hvad det lå på der, men det var fint nok efter. Jeg skal have det taget igen d. 2/3 Og jeg glæder mig bestemt ikke. Det smager bare af
ja pyha det er ikke særlig behageligt at drikke.Ad ad ad heheEr så glad for at det er overstået nu
Kruse90 skriver: ja pyha det er ikke særlig behageligt at drikke.Ad ad ad heheEr så glad for at det er overstået nu
sofiell89 skriver: Kan godt forstå du er glad. Jeg frygter min, fordi jeg har haft total ædeflip af kage de sidste par uger. Intet er bedre end kage, og efter råd herinde cocio mod halsbrand Jeg lever ikke sundt, men har det fint Jeg skal tjekkes 2 gange, fordi mange i min familie har alm. sukkersyge og gammelmands + min læge mente jeg var overvægtig , så jeg er i risikoen. Men måler det engang imellem herhjemme, og så vidt jeg kan se ser det fint ud
Kan godt forstå du er glad. Jeg frygter min, fordi jeg har haft total ædeflip af kage de sidste par uger. Intet er bedre end kage, og efter råd herinde cocio mod halsbrand Jeg lever ikke sundt, men har det fint Jeg skal tjekkes 2 gange, fordi mange i min familie har alm. sukkersyge og gammelmands + min læge mente jeg var overvægtig , så jeg er i risikoen. Men måler det engang imellem herhjemme, og så vidt jeg kan se ser det fint ud
Det krydser jeg fingre for at det fortsat bliver ved med
åååååh, jeg er vildt spændt! Jeg skal have glucosebelastning i morgen fra kl. 8.15. Håber bestemt heller ikke jeg har noget :-)
De fleste på min mors side (undtagen min mor) har type 2 diabetes, så jeg er godt nok noget spændt. Jeg har dog ikke gjort noget ekstraordinært og har snollet lige så meget som jeg plejer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128