inspireret af caroline flemming... fødselsdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

Bamseboet :D

Tak for alle jeres fødselsdags hilsner i går.

Dagen gik super fint.

Blev vækket af mand og børn af fødselsdags sang på sengen.
Så havde manden pyntet op med flag osv. bagt boller og dækket flot fødselsdags bord med flag dug osv.
Så fik jeg gaver.. af manden og børnene fik jeg en memery stick til computeren, 500 foto fremkaldelser og en plakat fremkaldelse af eget valg.
Senere var der lagkage og kakao.
og så kørte vi ud og handlede ind til aftensmad. culotte, hasselbagte kartoffler, ærte-bacon bix og jensen sovs.

Da maden var ved at være færdig, skulle manden lige ned og købe ananas til Bjørn sku ha med i BH i dag ( maddag).
Da han kom hjem havde jeg taget lang kjole på og givet ungerne flot tøj på. Jeg havde også fundet skjorte og fine bukser frem til brian. Jeg sagde han skulle se at få det fine tøj på, og så sad vi i vores fine tøj og spiste... RIGTIG hyggeligt !! Caroline Flemming Længe leve
Senere dansede vi alle 4 rundt i stuen til lyden fra fjernsynet ( x factor på rådhus pladsen)

en top herlig Fødselsdag synes jeg <)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Louise mortil4

hvor lyder det bare som en dejlig føsdag du havde der. Dejligt med en betænksom mand og nogle skønne unger.

Knus Louise

Anmeld

24. marts 2009

Nadi

Det er bare så hyggeligt og fint det med at skifte tøj til man skal spise. Ikke at jeg ville gøre det til hverdag, men synes det er så fint at gøre det i weekenderne eller ved specielle lejligheder. Og hvilken lejlighed, det lyder til at have været en alletiders dag. Kom da helt i fødselsdags stemning

Anmeld

24. marts 2009

Loggidut

aj...det er smuttet...tusind gange tillykke med dagen igår...shit jeg er faldet i søvn i timen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.