Cowboy nederdel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. februar 2012

livhemdrup

malo skriver:

Her er den (lidt krøllet for kommer lige op af en kasse) farverne snyder en lille smule på billedet, de er lidt stærkere i virkeligheden.

Den vil jeg gerne købe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

malo

livhemdrup skriver:

Den vil jeg gerne købe.

Den er din

Anmeld

21. februar 2012

malo

Den vil jeg gerne købe.

Nu har jeg fået gravet en del ventetøj frem og taget billeder. Men spørg endelig til stof, kvalitet osv. for det er ikke alt billederne på min mobil fanger.

Billede 1: Hvid kortærmet top af mærket "Motherhood", str. L. Ikke slidt
Billede 2: Samme hvide kortærmede top, vist med rødt Mamalicious elastikbælte (str. L/XL) under brystet.
Billede 3: Grøn kortærmet top af mærket "Motherhood", str. L, ikke slidt.
Billede 4+5: Lyserød ternet top med 3/4 lange ærmer, H&M Mama, str. L, ikke slidt
Billede 6 og 7: Mørkegrå tunika med mønster, str. 44 H&M (ikke Mama)
Billede 8: Uldnederdel brune tern, H&M Mama, str. L (stor i størrelsen)
Billede 9: Brun top i bomuld, H&M Mama, str. M, ikke slidt
Billede 10: Rødt Mamalicious elastikbælte, str L/XL
Billede 11: Mamalicious top, elastisk, pink med tynde stropper, one size, lidt vaskefnuller på maven
Billede 12: Mamalicious top, elastisk, lilla med brede stropper, one size, vaskefnuller på maven (men passer i farven til den hvide nederdel)
Billede 13+14: Jeans, str. L, "Motherhood", meget fnuller på elastikstykket.
Billede 15:Leggings fra Mamalicious, 3/4 længde, mørkegrå, skinnende, str. L/XL, sorte leggings, sorte, skinnende, str. L/XL med lidt fnuller
Billede 16+17: Olivengrønne bukser i tyndt bomuldsstof, "casual" model,  "Motherhood", str. L, med lommer på bukseben, med mulighed for at bukke bukseben op forneden, fnuller på elastikstykket, brugte, men stdig gode.

Der er to par bukser mere fra H&M i sort og brun, str. 42, som jeg ikke rigtig kan tage billede af her om aftenen, sig til hvis du er interesseret

Bare spørg for detaljer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. februar 2012

livhemdrup

malo skriver:

Nu har jeg fået gravet en del ventetøj frem og taget billeder. Men spørg endelig til stof, kvalitet osv. for det er ikke alt billederne på min mobil fanger.

Billede 1: Hvid kortærmet top af mærket "Motherhood", str. L. Ikke slidt
Billede 2: Samme hvide kortærmede top, vist med rødt Mamalicious elastikbælte (str. L/XL) under brystet.
Billede 3: Grøn kortærmet top af mærket "Motherhood", str. L, ikke slidt.
Billede 4+5: Lyserød ternet top med 3/4 lange ærmer, H&M Mama, str. L, ikke slidt
Billede 6 og 7: Mørkegrå tunika med mønster, str. 44 H&M (ikke Mama)
Billede 9: Brun top i bomuld, H&M Mama, str. M, ikke slidt
Billede 10: Rødt Mamalicious elastikbælte, str L/XL
Billede 11: Mamalicious top, elastisk, pink med tynde stropper, one size, lidt vaskefnuller på maven
Billede 12: Mamalicious top, elastisk, lilla med brede stropper, one size, vaskefnuller på maven (men passer i farven til den hvide nederdel)
Billede 13+14: Jeans, str. L, "Motherhood", meget fnuller på elastikstykket.
Billede 15:Leggings fra Mamalicious, 3/4 længde, mørkegrå, skinnende, str. L/XL, sorte leggings, sorte, skinnende, str. L/XL med lidt fnuller
Billede 16+17: Olivengrønne bukser i tyndt bomuldsstof, "casual" model,  "Motherhood", str. L, med lommer på bukseben, med mulighed for at bukke bukseben op forneden, fnuller på elastikstykket, brugte, men stdig gode.

Der er to par bukser mere fra H&M i sort og brun, str. 42, som jeg ikke rigtig kan tage billede af her om aftenen, sig til hvis du er interesseret

Bare spørg for detaljer

Billede 12: Mamalicious top, elastisk, lilla med brede stropper, one size,

Billede 13+14: Jeans, str. L, "Motherhood", meget fnuller på elastikstykket. '

Billede 16+17: Olivengrønne bukser i tyndt bomuldsstof, "casual" model,  "Motherhood", str. L, med lommer på bukseben, med mulighed for at bukke bukseben op forneden, fnuller på elastikstykket, brugte, men stdig gode

Vil du måle hvor brede bukserne er i låret? Men ellers vil jeg gerne købe de andre ting og nok også bukserne hvis de er store nok

Og vi finder den rigtige pris.

Anmeld

22. februar 2012

malo

livhemdrup skriver:

Billede 12: Mamalicious top, elastisk, lilla med brede stropper, one size,

Billede 13+14: Jeans, str. L, "Motherhood", meget fnuller på elastikstykket. '

Billede 16+17: Olivengrønne bukser i tyndt bomuldsstof, "casual" model,  "Motherhood", str. L, med lommer på bukseben, med mulighed for at bukke bukseben op forneden, fnuller på elastikstykket, brugte, men stdig gode

Vil du måle hvor brede bukserne er i låret? Men ellers vil jeg gerne købe de andre ting og nok også bukserne hvis de er store nok

Og vi finder den rigtige pris.

Jeg måler lige bukserne i aften og vender tilbage

Anmeld

22. februar 2012

malo

malo skriver:

Jeg måler lige bukserne i aften og vender tilbage

Så har jeg været i gang med målebåndet.

Jeans fra Motherhood, mål på lår: ca. 30 cm

Olivengrønne bukser fra Motherhood, mål på lår ca. 31 cm

Har også taget billede af brune bukser fra H&M, str L, mål på lår, ca. 32 cm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2012

pemiro

livhemdrup skriver:

ja der troede jeg også jeg ku købe men har lige været inde på deres hjemmeside og det har de desværre ikke, men det kan jo være de har i selve butikken må vist hellere kører dertil og se ad.

H og m har minimalt med ventetøj på deres hjemmeside i forhold til i de fleste butikker.. Men om de lige har cowboynederdel er et godt spørgsmål

Anmeld

22. februar 2012

livhemdrup

pemiro skriver:

H og m har minimalt med ventetøj på deres hjemmeside i forhold til i de fleste butikker.. Men om de lige har cowboynederdel er et godt spørgsmål

jeg må prøve at kører forbi en butik men ja der er ikke særlig meget ventetøj på deres hjemmeside.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.