Cowboy nederdel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.320 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

livhemdrup

Hej er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan købe ventetøj altså blot som cowboy nederdel str xl/xxl kan ik finde det noget steder.?? Eller måske er der en som har en liggende jeg må købe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Giraffen

livhemdrup skriver:

Hej er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan købe ventetøj altså blot som cowboy nederdel str xl/xxl kan ik finde det noget steder.?? Eller måske er der en som har en liggende jeg må købe?

måske hm?

Ellers tror jeg "let" du kan lave en selv ved at tage en cowboynederdel - fjerne øverste del og sy rib-kant på, kender jeg flere der har gjort ved andre bukser for at gøre dem graviditetsvenlige 

Anmeld

21. februar 2012

livhemdrup

Giraffen skriver:

måske hm?

Ellers tror jeg "let" du kan lave en selv ved at tage en cowboynederdel - fjerne øverste del og sy rib-kant på, kender jeg flere der har gjort ved andre bukser for at gøre dem graviditetsvenlige 

Det var da en rigtigt god ide Tak  Det må jeg gøre hvis jeg ikke finder en. Skal nemlig til fødselsdag hos min mor nu her i marts og vil gerne se pæn ud i tøjet men da min mave allerede fylder en del har jeg intet at tage på  Men sådan er det vel altid.

Anmeld

21. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg købte min i H & M (det er godt nok et par år siden)

Anmeld

21. februar 2012

livhemdrup

MoarHvidovre skriver:

Jeg købte min i H & M (det er godt nok et par år siden)

ja der troede jeg også jeg ku købe men har lige været inde på deres hjemmeside og det har de desværre ikke, men det kan jo være de har i selve butikken må vist hellere kører dertil og se ad.

Anmeld

21. februar 2012

malo

livhemdrup skriver:

Det var da en rigtigt god ide Tak  Det må jeg gøre hvis jeg ikke finder en. Skal nemlig til fødselsdag hos min mor nu her i marts og vil gerne se pæn ud i tøjet men da min mave allerede fylder en del har jeg intet at tage på  Men sådan er det vel altid.

Skal det være en cowboynederdel?

Jeg har en nederdel fra Mamalicious i str. L (jeg plejer at bruge XL) i hvid med mønster som du må købe til 100pp, hvis du har lyst, kan lige tage et billede, hvis du er interesseret.

Ellers prøv om Mamalicious ikke har en, Esprit har også meget ventetøj.

Anmeld

21. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
livhemdrup skriver:

ja der troede jeg også jeg ku købe men har lige været inde på deres hjemmeside og det har de desværre ikke, men det kan jo være de har i selve butikken må vist hellere kører dertil og se ad.

Du må en tur forbi butikken - der købte jeg min

Anmeld

21. februar 2012

livhemdrup

malo skriver:

Skal det være en cowboynederdel?

Jeg har en nederdel fra Mamalicious i str. L (jeg plejer at bruge XL) i hvid med mønster som du må købe til 100pp, hvis du har lyst, kan lige tage et billede, hvis du er interesseret.

Ellers prøv om Mamalicious ikke har en, Esprit har også meget ventetøj.

vil meget gerne se billed

Anmeld

21. februar 2012

livhemdrup

MoarHvidovre skriver:

Du må en tur forbi butikken - der købte jeg min

ja det må jeg vist

Anmeld

21. februar 2012

malo

livhemdrup skriver:

vil meget gerne se billed

Her er den (lidt krøllet for kommer lige op af en kasse) farverne snyder en lille smule på billedet, de er lidt stærkere i virkeligheden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.