Uge 34 og meget træt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

CKH

dola skriver:

Nej vel, men venter jo på mit nye sygesikringskort så jeg kan komme til min nye læge!! I dag er jeg hoppet på en tynd kop kaffe, det hjælper lidt...

Vil høre jordemoren i morgen hvad jeg ellers kan gøre indtil jeg har fået kortet fra sygesikringen..

Jeg tror faktisk godt man bare kan gå til sin nye læge selvom man ikke har modtaget sit sygesikringskort endnu. Men jeg er ikke 100% sikker.

Hvilken læge endte du egentlig med at skifte til søde?

Nu skal du også til snart at ligge alt det skole pjat på hylden og holde barsel..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

dola

Månsson skriver:

Det kan det sagtens få du lige taget sådan en

Vil tjekke det så snart jeg får mit sygesikring(kunne ikke med min egen læge ville skifte inden jeg blev gravid, men det helekom så pludseligt at jeg måtte blive), skal til jordemor i morgen måske hun kan hjælpe lidt... Men tak for fiffet!

Anmeld

22. februar 2012

dola

CKH skriver:

Jeg tror faktisk godt man bare kan gå til sin nye læge selvom man ikke har modtaget sit sygesikringskort endnu. Men jeg er ikke 100% sikker.

Hvilken læge endte du egentlig med at skifte til søde?

Nu skal du også til snart at ligge alt det skole pjat på hylden og holde barsel..!

Tja tog din læge, det var tættest på så skal man ikke kæmpe med tog og elevatorer... Og så har jeg hørt så meget godt om ham efterhånden at jeg næsten kun kan blive skuffet..

Anmeld

22. februar 2012

L&V

dola skriver:

Vil tjekke det så snart jeg får mit sygesikring(kunne ikke med min egen læge ville skifte inden jeg blev gravid, men det helekom så pludseligt at jeg måtte blive), skal til jordemor i morgen måske hun kan hjælpe lidt... Men tak for fiffet!

det var så lidt håber du finder ud af hvorfor

Anmeld

22. februar 2012

CKH

dola skriver:

Tja tog din læge, det var tættest på så skal man ikke kæmpe med tog og elevatorer... Og så har jeg hørt så meget godt om ham efterhånden at jeg næsten kun kan blive skuffet..

Haha. Det er jo også altid kun sundt at have så høje forventninger hehe. Men kunne nu ikke forestille mig du bliver skuffet

Så må du komme ned i morgen, der skal jeg derned hihi

Du kan forresten altid ringe til ham mellem 8-9 om morgenen. Så vil han helt sikkert komme med et godt råd til hvad du kan gøre nu. Han er meget hjælpsom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.