Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er nu i uge 34 og jeg er bare så usandsynlig træt hele tiden... Jeg kan ikke rigtigt komme op om morgenen, og kommer jeg tidligt op har jeg kvalme det meste af dagen. Jeg er bare super ukoncentreret, når jeg sidder og arbejder!Andre der har haft det lidt på samme måde??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dola skriver: Jeg er nu i uge 34 og jeg er bare så usandsynlig træt hele tiden... Jeg kan ikke rigtigt komme op om morgenen, og kommer jeg tidligt op har jeg kvalme det meste af dagen. Jeg er bare super ukoncentreret, når jeg sidder og arbejder!Andre der har haft det lidt på samme måde??
Har du fået målt din blodprocent fornylig??
Månsson skriver: Har du fået målt din blodprocent fornylig??
Næææ det er et stykke tid siden jeg sidst fik taget blodprøve, det var da jeg fik den der sukker belastningstest.. ?!?Kan det være sådan noget??
Øv søde Jeg tror også jeg ville prøve at tage et smut forbi lægen og høre ad. Det skader jo i hvert fald ikke, og det er jo ikke sjovt at få ødelagt sin dag fuldstændig
Godt du snart skal på barsel så
dola skriver: Næææ det er et stykke tid siden jeg sidst fik taget blodprøve, det var da jeg fik den der sukker belastningstest.. ?!?Kan det være sådan noget??
nope, ikke alene, uge 31 og mit energi niveau er bare droppet drastisk den seneste uge...Men det skal nok komme lidt op igen, har det gjort med de andre, falder og stiger konstant de sidste mdr synes jeg.
CKH skriver: Øv søde Jeg tror også jeg ville prøve at tage et smut forbi lægen og høre ad. Det skader jo i hvert fald ikke, og det er jo ikke sjovt at få ødelagt sin dag fuldstændig
Nej vel, men venter jo på mit nye sygesikringskort så jeg kan komme til min nye læge!! I dag er jeg hoppet på en tynd kop kaffe, det hjælper lidt... Vil høre jordemoren i morgen hvad jeg ellers kan gøre indtil jeg har fået kortet fra sygesikringen..
MariaE skriver: nope, ikke alene, uge 31 og mit energi niveau er bare droppet drastisk den seneste uge...Men det skal nok komme lidt op igen, har det gjort med de andre, falder og stiger konstant de sidste mdr synes jeg.
Tak tror nu alligevel jeg liiiige vil tjekkes så snart jeg kan..! Kængubarnet hygger sig pt i maven så måske det er det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128