Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lhn89 skriver: Det er som helt i orden Jeg havde købt en stor tøjpakke, men der var desværre noget som ikke faldt i min smag + noget af det har jeg selv brugt (da min datter er meget stor af hendes alder ) Så jeg har ikke haft det brugt. Hende jeg købte det af, havde brugt det til hendes egen datter
Det er som helt i orden
Jeg havde købt en stor tøjpakke, men der var desværre noget som ikke faldt i min smag + noget af det har jeg selv brugt (da min datter er meget stor af hendes alder )
Så jeg har ikke haft det brugt. Hende jeg købte det af, havde brugt det til hendes egen datter
bare iorden hvad siger du så til jakke og buks til 50kr inkl porto?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
funklestjernmoren skriver: Hej, har du solgt tøjet fra billede 3,4,5,8,9 og hvis ikke, hvad skal du har for det inkl. forsendelse? Solskins hilsen, Katharina :-)
Hej,
har du solgt tøjet fra billede 3,4,5,8,9 og hvis ikke, hvad skal du har for det inkl. forsendelse?
Solskins hilsen,
Katharina :-)
Jeg kan se at det kan sendes for 37,-
Men vi kan sige 115,- for det hele inkl.?
Jeg vil gerne købe billede 6 -Kan overføre med det samme
lhn89 skriver: De er i forvejen rigtig billige, taget standen i betragtning Du har næsten ikke været brugt, så vil være ked af at skulle længere ned
De er i forvejen rigtig billige, taget standen i betragtning
Du har næsten ikke været brugt, så vil være ked af at skulle længere ned
det er ok med 100 kr forstår dig godt. hvis du ligger det til side til mig, så overføre jeg til dig. kan du sende en pb med reg konto nr?
Mor til lille Matilde skriver: bare iorden hvad siger du så til jakke og buks til 50kr inkl porto?
Uha, det er desværre for lidt. Synes i forvejen at det er ret lave priser. Jakken koster nemlig 37,- at sende.
Da funklestjernmoren også har interesse i drappa dot bukserne, har jeg ikke lyst til at sælge dem + jakken for 13,- håber jeg at du forstår
lhn89 skriver: Uha, det er desværre for lidt. Synes i forvejen at det er ret lave priser. Jakken koster nemlig 37,- at sende. Da funklestjernmoren også har interesse i drappa dot bukserne, har jeg ikke lyst til at sælge dem + jakken for 13,- håber jeg at du forstår
jamen hvad synes du er en fair pris?
Flodkilling skriver: det er ok med 100 kr forstår dig godt. hvis du ligger det til side til mig, så overføre jeg til dig. kan du sende en pb med reg konto nr?
Det gør jeg
Bare så vi er enige, så var det dette her, ikke? Og kan godt være at jeg har misforstået noget, men hvad med burberry bukserne?
lhn89 skriver: Det gør jeg Bare så vi er enige, så var det dette her, ikke? Og kan godt være at jeg har misforstået noget, men hvad med burberry bukserne?
og burberry bukserne for 100 kr ekstra
Mor til lille Matilde skriver: jamen hvad synes du er en fair pris?
Det må være 50+10+37 så 97,-
Og for at det er mest fair mht. bukserne, så må det vel være den af jer, som ønsker at give mest, som får dem
Flodkilling skriver: og burberry bukserne for 100 kr ekstra
Super
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128