Har brug for lidt hjælp! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

chas12

Hej piger

Her til morgen ville jeg lige tage en test - ville være 4+1 (tror jeg) såfrem den var positiv. Da jeg havde taget testen syntes jeg ikke rigtig jeg kunne se nget. Jeg pakkede den ind i den lille pose den var i og smed den ud efter max 2 min. 1 time senere kunne jeg så ikke dy mig for at se på den og da var der sørme en streg mere (ikke bragende tydelig men man kunne sagtens se den)

Jeg ved godt at man ikke kan regne med den efter 5 min men er der nogle af jer der har prøvet lignende og at den så faktisk var positiv? For syntes jeg før har taget nogle test hvor den ikke viste positiv selvom der var gået en time eller to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Flødebollen

chas12 skriver:

Hej piger

Her til morgen ville jeg lige tage en test - ville være 4+1 (tror jeg) såfrem den var positiv. Da jeg havde taget testen syntes jeg ikke rigtig jeg kunne se nget. Jeg pakkede den ind i den lille pose den var i og smed den ud efter max 2 min. 1 time senere kunne jeg så ikke dy mig for at se på den og da var der sørme en streg mere (ikke bragende tydelig men man kunne sagtens se den)

Jeg ved godt at man ikke kan regne med den efter 5 min men er der nogle af jer der har prøvet lignende og at den så faktisk var positiv? For syntes jeg før har taget nogle test hvor den ikke viste positiv selvom der var gået en time eller to

Generelt siger man jo, at man ikke kan stole på tests, når de fem min. er gået.

Jeg vil dog foreslå dig at tage en test med morgenurin i morgen - du burde kunne se en graviditet der, såfremt du er 4+1 i dag.

Men prøv at sæt et billede ind. Eller tag en test mere

Anmeld

21. februar 2012

chas12

Det er nemlig det jeg har hørt..

Men vil helt sikkert også prøve at tage en test mere i morgen tidlig og se.

Nu kan det godt være jeg spørger dumt men hvis man nu er gravid kommer stregen så med det samme eller kan der f.eks godt gå nogle minutter før man kan se den?

Anmeld

21. februar 2012

AnnaK89

chas12 skriver:

Nu kan det godt være jeg spørger dumt men hvis man nu er gravid kommer stregen så med det samme eller kan der f.eks godt gå nogle minutter før man kan se den?

Min den første streg kom først efter 4-5 min

Tog dog senere en Clear Blue test, hvor der stod gravid

Anmeld

21. februar 2012

Flødebollen

chas12 skriver:

Sålænge den kommer inden for 5 min, eller hvad der nu står på pakken, så er den gældende.

Så tror ikke, du skal spekulere så meget på, om den kommer hurtigt eller langsomt - bare den er der

Og som AnnaKJ skriver: Så tag evt. en clearblue.

Men hvornår har du test dag?

Anmeld

21. februar 2012

chas12

jeg kan ikke rigtig finde ud af hvornår jeg har test dag for min mens drillede lidt sidst! Men har lige oprettet en ny tråd da jeg lige har testet - se meget gerne den for ved ikke om jeg bilder mig noget ind eller om den er der?!

Anmeld

21. februar 2012

Flødebollen

chas12 skriver:

jeg kan ikke rigtig finde ud af hvornår jeg har test dag for min mens drillede lidt sidst! Men har lige oprettet en ny tråd da jeg lige har testet - se meget gerne den for ved ikke om jeg bilder mig noget ind eller om den er der?!

Den ser positiv ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.