Mærkede liv for første gang:')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Vinker

frk-stoltze skriver:

Ja igår var fulde 16 uger. Kæreste. Var lige gået i seng og jeg slå på sofaen og så tv, da jeg pludselig mærker 3 blub blub blub, på indersiden af maveskindet. Jeg var slet ikk i tvivl om hva det var og blev helt høj og var ved at tude, da den oplevelse af at mærke bettefis bare var så STOR:'). Ville bare lige dele det med jer, ha en rigtig god dag

Åååh kan godt forstå du var ved at tude. Det er bare heeelt fantastisk at mærke liv og blive bekræftiget i at der er en lille baby i maven

Venter og i spænding på at mærke liv

Kh Rikke, 11+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

frk-stoltze

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg mærker også desperat efter hver aften, især efter jordmoderen sagde at det var snart. Jeg håber du har ret, glæder mig helt vildt og det må også være meget bekræftende  

Det er meget bekræftende, og ja man kommer virkelig til at smile over hele hovedet.

Synes faktisk jeg har trode det var der flere gange, men der har jeg ikk være sikker og så falt jeg i søvn, men denne gang var den der. så det kan jo være du har sovet eller ikk være helt opmærksom, når bettefis har givet sig tilkende

Anmeld

21. februar 2012

frk-stoltze

Vinker skriver:

Åååh kan godt forstå du var ved at tude. Det er bare heeelt fantastisk at mærke liv og blive bekræftiget i at der er en lille baby i maven

Venter og i spænding på at mærke liv

Kh Rikke, 11+0

Jaa det var simpelthen så DEJLIGT.

Anmeld

21. februar 2012

projekt-ønskebarn

Ja det kunne sagtens tænkes, lad os satse på det  

Anmeld

21. februar 2012

Bellas Mor

STORT tillykke! det er det fedeste ved at være gravid!  Håber du snart får flere små "blup'er"

Anmeld

21. februar 2012

frk-stoltze

projekt-ønskebarn skriver:

Ja det kunne sagtens tænkes, lad os satse på det  

jeps

Anmeld

21. februar 2012

frk-stoltze

Bellas Mor skriver:

STORT tillykke! det er det fedeste ved at være gravid!  Håber du snart får flere små "blup'er"

takk

jeg nærmest sidder og ligger for at holde øje med om det kommer lidt hehe er lidt tosset det indrømmer jeg gerne

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

Ja igår var fulde 16 uger. Kæreste. Var lige gået i seng og jeg slå på sofaen og så tv, da jeg pludselig mærker 3 blub blub blub, på indersiden af maveskindet. Jeg var slet ikk i tvivl om hva det var og blev helt høj og var ved at tude, da den oplevelse af at mærke bettefis bare var så STOR:'). Ville bare lige dele det med jer, ha en rigtig god dag

Det er så fantastisk når man mærker det første gang og efterfølgende i graviditeten... 

Anmeld

21. februar 2012

frk-stoltze

Mira0911 skriver:

Det er så fantastisk når man mærker det første gang og efterfølgende i graviditeten... 

Ja det er jo helt vildt så svært det er at sætte ord på hvor dejligt det er.

Anmeld

21. februar 2012

Nattøs

Der er intet bedre end at mærke liv jeg stor tudet her forleden aften, hvor jeg kaldte kæresten hen til mig, fordi at jeg tydeligt mærkede den. Og kæresten kom og lagde begge hænder på min mave og han mærkede det også meget tydeligt. Jeg prøvet nemlig på ikke at trække vejret, så han ikke skulle tro at min vejrtrækning var barnet. Han fik nærmest selv tåre i øjene det er hans andet barn, men åbenbart første gang at han mærker det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.